خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه گلپايگان در حاشيه افتتاح پروژه هاي جهادي هفته بسيج
سرهنگ پاسدار محمداسماعیل علیشاهی در مراسم افتتاح پروژه هاي جهادي در هفته بسيج، حرکت های جهادی بسيج را معنای کامل اقتصاد مقاومتی دانست.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۰۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان، پروژه محرومیت زدایی ساخت و بازسازی مسجد وحسینیه امام سجاد (عليه السلام) رباط ابلولان كه به همت 40 نفر از جهادگران بسيجي پايگاه مقاومت بسيج حمزه سيدالشهدا(ع) حوزه شهيد مدني با هدف محروميت زدايي در منطقه ابلولان گلپايگان انجام شد با حضور مسولين سپاه و بسيج و برخي مسئولين شهرستاني درهفته بسيج افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار محمداسماعیل علیشاهی در این مراسم اظهار کرد: توانمندی های بسیج باید به چشم مردم بیاید و دولت نیز باید از ظرفیت سپاه و بسیج استفاده کند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلپایگان این گونه حرکت های جهادی بسيج را معنای کامل اقتصاد مقاومتی دانست که با نگاه به توانمندی های درونی و با کمترین اعتبارات به حل مشکلات کشور می پردازد.

وی با اشاره به لزوم قطع نگاه به ببرون و توجه به سرمایه و اعتبارات درونی تصریح کرد: تجربه مدیریت های جهادی باید در جنگ تحمیلی اقتصادی و فرهنگی امروز به کار گرفته شود.

سرهنگ علیشاهی با اشاره به شعار بسیج انقلابی و خدمتگزار عنوان کرد: ما باید بار دیگر به اثبات برسانیم که می توانیم در جبهه جهاد كبير نیز با رويكرد و تفكر انقلابي، پیروز میدان باشیم.

مسجد امام سجاد عليه السلام که قدمتی حدود ۱۵۰ سال و حسینه آن قدمتي ۶۰ سال داشت با همت جهادگران بسيجي پايگاه مقاومت بسيج حمزه سيدالشهدا(ع) ،بازسازی و مرمت شد و به آن قسمتهایی همچون آشپزخانه در حال افزوده شدن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها