خبرهای داغ:
كارشناس و هادي سياسي گلپایگان

به برکت اقتدار ولایت و بسیجیان، ایران یکی از امن ترین کشور های منطقه است.

محمدمهدي ناطقي كارشناس مسائل سياسي در يادواره شهداي دانش آموزي در هفته بسيج امنيت ايران را مديون اقتدار ولايت و بسيج دانست.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۱۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان، محمدمهدي ناطقي كارشناش مسائل سياسي در گلپایگان در مراسم یادواره دانش آموزی كه به مناسبت هفته بسيج به همت حوزه شهيده خوشنويسان و واحد بسيج دانش آموزي دبيرستان نيكان شهر گوگد برگزار شد با اشاره به ایستادگی شهدا در میدان های نبرد و جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه گفت: امروز آنچه در دنیا حرف اول را می زند ایمان و اعتقاد انسان ها است و نه سلاحشان.

محمد مهدی ناطقی اظهار کرد: امروز به برکت قدرت نمایی ولایت و بسیجیان ایران یکی از امن ترین کشور های منطقه است.

وی با اشاره به اینکه روزگاری همه عربستان را جزیره ثبات می دانستند تصریح کرد: امروز شاهد هستیم این کشور با مشکلات عدیده ای رو به رو ست و صداي اضمحالال و فروپاشي اين هيمنه پوشالي به گوش مي رسد.

هادی سیاسی گلپایگان با بیان اینکه حرکت ۲۵ میلیونی اربعین با شعار لبیک یاحسین یکی از نشانه های تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد خوش بین بودن به آینده است عنوان کرد: حرکت ایجاد شده یکی از برکات انقلاب اسلامی است موج خروشان دلباختگان مكتب عاشوراست.

ناطقی بیان کرد: راه شهدا امتداد راه ۱۲۴ هزار پیامبر الهی است که برای هدایت مردم به سمت راه روشن قدم برداشتند.

وي با اشاره به تاکیدات شهدا بر حفظ اسلام، دفاع از ولایت، داشتن بصیرت و حفظ وحدت در جامعه گفت: ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب است که دشمن برای آسیب زدن به آن دست به هر اقدامی خواهد زد و بايد در مسير دفاع از ولايت هشيار و بيدار بود.

این هادی سیاسی در پایان یادآور شد: روزانه هزاران شبکه برای اسلام هراسی و شیعه هراسی در حال فعالیت هستند و ما نیز باید هوشیار باشیم چون در این تبلیغات دشمن ستون خیمه انقلاب را هدف گرفته است.

شهر گوگد از توابع شهرستان گلپايگان و زادگاه حضرت آيت ا... العظمي گلپايگاني(ره) است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار