خبرهای داغ:
نمایندگي ولی فقیه در ناحيه مقاومت بسيج خوانسار

آنكه در جبهه تبلیغات عقب نشینی کند در صحنه نبرد نمی تواند مدافع ارزش ها باشد.

حجت الاسلام محمد نوری در در همایش متمرکز هفته بسیج و دوره تربيت و تعالي بسيجيان شهرستان گلپايگان،نبرد تبليغاتي را مقدمه نبرد تسليحاتي خواند.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۱۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان، نمایندگي ولی فقیه در ناحيه مقاومت بسيج خوانسار در همایش متمرکز هفته بسیج و دوره تربيت و تعالي بسيجيان شهرستان گلپايگان که در سالن همايش بصیرت برگزار شد گفت: از ابتداي تاریخ تاکنون دشمن برای سرکوب انقلاب ها شیوه هاي مختلفي را براي تحریم بكاربرده است که حتی اگر در تاریخ نیز نظاره گر باشیم می بینیم دشمن چه در شعب ابیطالب، چه در قیام امام حسین از این شیوه استفاده کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نوری اظهار کرد: تاریخ همواره تکرار می شود و اگر امروز کاخ سفیدی هست که منشا فتنه و تحریف در جهان است در گذشته نیز کاخ سبز اموی منشأ فساد ،تحريف و ظلم و ستم بوده است.

وی با اشاره به اینکه ما جبهه وسطی نداریم و باید یا انقلابی بود و یا ضد انقلاب تصریح کرد: کسانی که روحیه انقلابی ندارند نباید برای کشور پا به مذاکره گذارند.

نمایندگي ولی فقیه در ناحيه مقاومت بسيج خوانسار با بیان دیدگاه بسیار نادرست کدخدا دانستن امریکا خاطرنشان کرد: ما در هر کجا بتوانیم باید منافع امریکا را مورد تهدید قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به اینکه نبرد تبلیغاتی، مقدمه نبرد تسلیحاتی است عنوان کرد: کسی که در جبهه تبلیغات عقب نشینی کند در صحنه و نبرد تسلیحاتی نیز نمی تواند مدافع ارزش ها باشد.

وی در پایان با بیان دیدگاه جهادی و لزوم ایجاد محیط پرشور برای جوانان در بسیج یادآور شد: براساس بيانات مقام معظم رهبري، بسیج برای جوانان شورآفرين،براي دوستان امید آفرین، برای دشمنان بیم آفرین است.

ارسال نظرات