خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان خبر داد :
همزمان با ۵ آذر سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج ، اجتماع بزرگ بسیجیان شهر اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) جهت اقامه نماز جمعه این شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۱۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت : فردا اجتماع بزرگ بسیجیان شهر اصفهان همزمان با ۵ آذر سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج ، در مصلی نماز جمعه اصفهان برگزار می‌شود.

علی مقواساز گفت : بسیجیان نواحی مقاومت شهرستان‌ اصفهان پس از حضور در پایگاه‌ها و حوزه های مقاومت بسیج ، به سمت میعادگاه‌ نماز جمعه حرکت کرده و بسیجیان نیز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) حاضر شده و روز ۵ آذر را گرامی می‌دارند.لازم به ذکر است که قبل از شروع مراسم در ساعت 9:30 صبح رژه بزرگ موتور سواران این نواحی در خیابان های اطراف مصلی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به مناسبت ایام اربعین امام حسین (ع) و دهه آخر ماه صفر گفت : مراسم عزاداری با نوای حاج مجید صابری رئیس سازمان بسیج مداحان و کربلایی سید رضا نریمانی از ساعت ۱۱ صبح در محل مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی گفت : سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان سخنران پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اصفهان است.

مقواساز گفت : غبارروبی از قبور مطهر شهدا به ویژه گلستان شهدای اصفهان، اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم، برگزاری همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، برگزاری جلسات روشنگری با هدف تبیین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ، برگزاری یادواره‌های شهدا در پایگاه‌های مقاومت و مساجد و سرکشی از خانواده‌های شهدا و بازدید از آسایشگاه جانبازان و سالمندان از جمله برنامه‌هایی است که توسط رده‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در اصفهان برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت : برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از تولیدات بسیجیان در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج ، برپایی ایستگاه سلامت ورزشی در کوه صفه ، پارک لاله ، باغ غدیر و پارک مرداویج ، پیاده روی و کوه گشت خانوادگی ویژه پیشکسوتان جهاد و شهادت و عموم بسیجیان، برگزاری مسابقات ورزشی رده‌های مختلف بسیج و اجرای طرح واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل در طیور روستایی توسط بسیج سازندگی این ناحیه از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته بسیج در سطح ناحیه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها