مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان اشکذر گفت: از شهرستان اشکذر پانصد و 50 نفر به منظور شرکت در پیاده روی اربعین حسینی(ع) در قالب 13 کاروان به کربلا اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۱۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان اشکذر در گفت وگو با خبرنگار بسیج اشکذر، اظهار کرد: از شهرستان اشکذر پانصد و 50 نفر به منظور شرکت در پیاده روی اربعین حسینی(ع) در قالب 13 کاروان به کربلا اعزام شدند.

«حجت الاسلام فرقانی» مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان اشکذر با بیان اینکه این آمار تنها متعلق به افرادی است که در قالب کاروان به کربلا اعزام شده اند، افزود: افرادی زیادی از نقاط مختلف شهرستان با وسیله نقلیه شخصی به مرر مراجعه کرده اند که آمار دقیقی از تعداد آن ها در دست نیست.

وی با اشاره به حرکت خوب مردم اشکذر در برپایی موکب در مسیر راهپیمایی اربعین گفت: این کار پسندیده به همت خیرین اشکذر انجام شد که امیدواریم شاهد افزایش تعداد موکب ها از سایر نقاط شهرستان در سال آینده نیز باشیم.

وی در خصوص کمک های صادر شده به مراسم اربعین از شهرستان خاطرنشان کرد: دو راس گوسفند و 80 قطعه پتو از اشکذر برای مراسم پیاده روی اربعین ارسال شده که این آمار به جز مواردی است که توسط مردم اشکذر در قالب هیئت های مذهبی برای مراسم ارسال شده است.

ارسال نظرات