به مناسبت هفته بسیج نشست روشنگری با موضوع جریان شناسی فتنه در جوار مقام آخوند ملا عبدالله بهابادی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۶۷۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در این نشست سرهنگ حرزاده مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه وکارشناس مسائل سیاسی درسپاه الغدیر یزد در خصوص هفته بسیج و جریان شناسی فتنه و عوامل به وجود آمدن فتنه مطالبی بیان داشت.

سرهنگ حرزاده با تبریک هفته بسیج و با اشاره به اینکه بسیج خار چشم دشمنان است گفت : بسیج خار چشم دشمنان و بزرگ‌ترین پشتوانه اسلام است.

وی به فرهنگ بسیجی اشاره کرد و گفت :فرهنگ بسیجی فرهنگ ایثار و فداکاری است و بسیج افتخار دارد که سرچشمه گرفته از عاشوراست و بسیجیان همواره دنباله‌رو راه سیدالشهدا(ع) هستند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه امروز دشمن از حضور نیروی مردمی بسیج در همه صحنه ها هراس دارد گفت : دشمن می خواهد کاری کند که دست بسیج را از انقلاب کوتاه کند اما نمی داند این انقلاب به دست همین بسیجان و نیرو های بسیج مردمی به پیروزی رسیده وامروز بعد از سی و هفت سال این انقلاب پایدار تر و در عرصه های مختلف ، به همت بسیجیان به پیشرفتهای عظیمی دست پیدا کرده است .

کارشناس سیاسی سپاه الغدیر یزد به جریان شناسی فتنه اشاره کرد و گفت : فتنه های سختی در طول تاریخ بر اهل ایمان گذشته است که نمونه آن را در کشور خودمان دیدیم.

وی تصریح کرد: مگر جریان فتنه این نبود که در روز عاشورا فتنه گران علم و تکیه گاهها و خیمه های امام حسین را در تهران آتش زدند و به اهل بیت امام حسین تهمت زدند اینها همه از فتنه ناشی می شود.

حرزاده اظهارداشت : با آغاز فتنه 88 بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی شروع شد و قیامهای مردمی در قالب جنبش سبز در کشور به وجود آمد.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه یکی از لوازم مورد نیاز مقابله با جریان های فتنه ساز در هر برهه زمانی بصیرت و دشمن شناسی است که باید در مردم تقویت شودگفت : باید با تمام توان برجریان فتنه و آشکار سازی این جریان برای عموم مردم تلاش کنیم.

سرهنگ حر زاده تصریح کرد:در جریان فتنه ۸۸، نفاق جدیدی شکل گرفت که قصد نابودی انقلاب و نظام را داشت و با شعار از پیش تعیین شده ی « تقلب در انتخابات» آغاز شد.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ فتنه ای بزرگتر از جنگ تحمیلی ۸ ساله علیه ما بود، تاکید کرد: کانون فتنه دشمن هیچ گاه از بین نمی رود و باید با آگاهی و بصیرت و اطاعت از رهبری در ادامه انقلاب، ثابت قدم باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عزت و اقتدار نظام اسلامی در سایه تبعیت مردم بصیر و آگاه از فرامین ولایت است، گفت: تبعیت از رهبری و تشخیص راه حق از باطل با اطاعت از ایشان ما را در دفاع از انقلاب استوارتر کرده و مانع نفوذ دشمن به کشور می شود.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه ، فرمانده حوزه شهید محلاتی و فرمانده حوزه مقاومت کوثر خواهران ومسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه و جمعی از خواهرا ن و برادران بسیجی بهاباد حضور داشتند.


ارسال نظرات