مسئول سازمان بسیج دانش آموزی لرستان:

برگزاری دوره سرگروههای صالحین سازمان بسیج دانش آموزی لرستان +تصاویر

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی لرستان از برگزاری دوره سرگروههای صالحین سازمان بسیج دانش آموزی لرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۲۷۱۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سرهنگ حسینی گفت: در پنجمین روز از هفته مقدس بسیج دوره آموزشی سرگروههای صالحین خواهران فرهنگی بسیج دانش آموزی لرستان در مرکز تداوم آموزش های عقیدتی سپاه استان برگزار شد.

وی هدف از این دوره را ارتقاء سطح معرفتی ، بصیرتی ، مدیریتی و اخلاق مدیریتی عنوان کرد و گفت: آشنایی با اندیشه های حضرت امام راحل و مقام معظمک رهبری در خصوص استکبار ستیزی و مقابله با ظالم از دیگر اهداف این دوره هاست.

مسئول تعلیم و تربیت نیز گفت: هدف از برگزاری این کارگاههای آموزشی هم اندیشی سرگروهها به منظور نحوه تربیت صحیح اسلامی در کنار تحصیل برای دانش آموزان است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی افزود: نظام تربیتی بسیجیان یا همان صالحین یک چیز تازه و جدید نمی باشد بلکه از زمان صدر اسلام نیز پیامبر اکرم (ص) در مساجد مردم را جمع کرده و مسائل سیاسی ، بصیرتی و تربیتی را نفر به نفر بیان می فرمودند، و لذا انقلاب اسلامی ایران که خودش نیز به همین روش پیروز شدند یعنی مبارزان و انقلابیون نفر به نفر و خانه به خانه انقلاب و اهداف انقلاب را منتقل می کردند .

وی گفت: نظام تربیتی صالحین  در جهت معنویت افزایی در جامعه و تربیت افراد تراز اول انقلاب اسلامی فعالیت می کند.اصلی ترین گام در این باره تربیت سرگروههای واجد شرایط و توانا می باشد که دغدغه تربیت را دارندو می توانند الگو قرار گیرندو موثر باشند.

 مدیریت تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش آموزی استان لرستان هم گفت:آموزش سرگروههای بسیج دانش آموزی از اهمیت فوق العاده برخوردار است و الحمدالله در سال جاری حدود 500نفر از سرگروههای واجد شرایط قشر دانش آموزی تا کنون آموزش و مهارت اداره حلقات صالحین را طی نموده و حلقات صالحین را در سطح سپاه استان راه اندازی و اداره می نمایند.


ارسال نظرات