نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مراسم سالروز شهادت میرزا کوچک خان و 150 روحانی شهید استان، می بایست غنی و با همدلی همه سازمان ها و ارگان های استان برنامه ریزی و برگزار شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۷۱۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، آیت الله زین العابدین قربانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان که با محوریت مراسم سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی برگزار شد این شخصیت را نماد شهامت، شجاعت و دفاع از حریم اسلام، قرآن و کشور دانست و اظهار کرد: این نماد را باید تجلیل و در سخنرانی هایمان بیان کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر مقام روحانیت میرزا کوچک خان تاکید فرمودند و نهضت جنگل را یک واحد مینیاتوری از جمهوری اسلامی نامیدند، افزود: میرزا کوچک خان برای اعتلا و عزت اسلام از خود گذشتگی کرد و جوانان باید این را بدانند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت میرزا کوچک خان و 150 روحانی شهید استان، خاطرنشان کرد: میرزا کوچک خان افتخار ایران و گیلان است و لذا مراسم بزرگداشت این روحانی مبارز و مجاهد باید با شکوه هرچه تمام تر و در خور شان برگزار شود.

این کارشناس دینی بر ضرورت تعامل و همدلی مسئولان و دستگاه های اجرایی در برگزاری مراسم گرامیداشت تاکید و اظهار کرد: مراسم سالروز شهادت میرزا کوچک خان و 150 روحانی شهید استان، می بایست غنی و با همدلی همه سازمان ها و ارگان های استان برنامه ریزی و برگزار شود.

امام جمعه رشت با اشاره به نقش رسانه ها در زمینه اطلاع رسانی مناسب درخصوص این شخصیت اثرگذار، عنوان کرد: نباید فراموش کنیم که هنوز برخی وجود دارند که می خواهند از این ظرفیت به نفع اهداف و منافع شخصی بهره ببرند.

ارسال نظرات