فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بمدت یک هفته در آستارا دایر است

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به فعالیت نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که به مناسبت هفته بسیج در آستارا برگزار شد گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته در محوطه اداره تعاون روستایی شهرستان آستارا دایر است.
کد خبر: ۸۷۸۲۷۴۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از آستارا، جهانبخش آرمان، در آیین افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان راه اندازی شد،‌ اظهار کرد: هدف ما از برپایی این نمایشگاه به نمایش گذاشتن توانمندی‌ بسیجیان و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه متصدیان این غرفه ها کارآفرینانی هستند که از تسهیلات طرح های اقتصاد مقاومتی استفاده کرده اند، گفت: ایجاد اشتغال یکی از مهمترین اهداف حمایت از اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی آن است.

آرمان، حرکت به سمت بومی شدن اقتصاد مقاومتی را یکی از مهمترین تلاش ها برای ترویج این فرهنگ عنوان کرد و افزود: تقویت بسترهای مردمی، حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان داخلی یک جهاد مقدس برای مقابله با حملات دشمنان است.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم کشوری قدرتمند باقی بمانیم باید استقلال اقتصادی داشته باشیم.

آرمان در ادامه با اشاره به 10 غرفه این نمایشگاه،‌ گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته در محوطه اداره تعاون روستایی شهرستان آستارا دایر است.

وی خرید از این نمایشگاه را برای عموم آزاد دانست و افزود: غرفه های این نمایشگاه گل و گیاه، عسل، میوه و تره بار، انواع صنایع دستی، آبزیان و... را به شهروندان با تخفیف، عرضه می کنند.

ارسال نظرات