سرهنگ خسروی در هفته بسیج با حضور در دفتر سازمان بسیج رسانه استان البرز با مسئول و اعضای سازمان بسیج رسانه دیدار و گفت ‌و گو کرد.
کد خبر: ۸۷۸۲۷۶۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ سید محمدرضا خسروی،امروز در هفته مبارک بسیج  با حضور در دفتر سازمان بسیج رسانه استان  البرز از این مرکز رسانه‌ای بازدید کرد. 

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز از دفتر سازمان بسیج رسانه البرز بازدید کرد

 سرهنگ خسروی ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز  در این نشست ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت های صورت گرفته توسط سازمان بسیج رسانه استان البرز بر ادامه این روند تاکید و اظهار داشت: ناجا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بازوان پرتوان نظام اسلامی هستند و تعامل این دو در هر زمینه ای مطمئناً می تواند برکات بسیاری را برای جامعه اسلامی به دنبال داشته باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز  با تاکید بر اجرای برنامه های مشترک  توسط این معاونت و بسیج رسانه البرز عنوان کرد: باید با نگاهی تیزبین و کارشناسی آسیب های موجود در جامعه را شناسایی نماییم و با استفاده از ابزار های موجود از جمله رسانه ها به اصلاح ناهنجاری ها بپردازیم.

همچنین در این دیدار ابراهیم نوروزی فر مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز ضمن استقبال از همکاری و تعامل بین معاونت های مختلف ناجا و بسیج رسانه استان اظهار داشت: ارتباط موثر معاونت اجتماعی و بسیج رسانه باعث می شود  تعامل سازنده ای با مطبوعات و رسانه های استان بوجود آید که نتیجه آن را می توان در ایجاد آرامش روانی در جامعه و فضای رسانه ای استان به خوبی مشاهده کرد.

 وی افزود: اینکه اصحاب رسانه می توانند در موضوعات پیش آمده، اخبار و اطلاعات را به سهولت از منابع موثق و در اسرع وقت به دست آورند باعث شده که در بسیاری از موارد از ایجاد شایعه در جامعه جلوگیری شود و این موضوعی است که نمونه های بسیاری از آن را در چند وقت اخیر شاهد بوده ایم.

مسئول سازمان بسیج رسانه البرز با ابراز آمادگی برای  همکاری کامل با معاونت اجتماعی ناجا استان عنوان کرد: یکی از مسائل مهمی که این معاونت می تواند با همکاری بسیج رسانه و تعامل با رسانه ها به آن بپردازد بحث آموزش و نهادینه کردن فرهنگ شهروندی در مدارس و دانش آموزان،نقش رسانه ها در فرهنگ سازی ترافیک و ... می باشد که در صورت اجرا می تواند اثرات مثبتی در جامعه به دنبال داشته باشد.

نوروزی فر در پایان خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد تفاهم نامه ای بین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و سازمان بسیج رسانه استان البرز برای همکاری و اجرای برنامه های مشترک منعقد شود.

ارسال نظرات