همزمان با هفته بسیج در شهرستان اردل برگزارشد؛
مراسم آبروی کوچه افتخار محله با محوریت طلبه مدافع حرم شهید مصطفی خلیلی در روستای گندمکارمیانکوه از توابع اردل در منزل پدری آن شهید برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۸۲۷۷۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛سیدرافع حسینی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد: شهدای مدافع حرم ازدیدگاه رهبر معظم انقلاب به سه دلیل از ارزش و فضلیت بسیاری برخوردار هستند، یکی از آن سه ارزش آن است که آنان ازحریم اهل بیت عصمت وطهارت(علیهم السلام)در عراق وسوریه به دفاع می پردازند.

وی ادامه داد:دیگری این است که آنان با دشمن دربیرون از مرزهای ایران اسلامی پیکارمی کنند وامتیاز و ارزش سوم این است که این شهدا در غربت به شهادت رسیده اند.

حسینی با اشاره به خانواده ی شهید مدافع حرم خلیلی عنوان کرد:شهید شما راهی را انتخاب کرده است که ابتدا عاشق و دلداده آن بود،او برای دفاع از دین،قرآن واهلبیت عصمت وطهارت(علیهم السلام) پا در راهی نهادند که سعادت وخوشبختی در انتهای آن قرار دارد.

وی افزود:شهدای مدافع حرم در دامان عزیزانی تربیت شده اند که همواره حفظ آرمان های اهلبیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) و دین و قرآن مهم دغدغه آنها بود،با وجود همین است که باید در مقابل کسانی که راه خود را انتخاب کردند و در نهایت ایثار یعنی شهادت رسیدند سر تعظیم فرود آورد و آنان را تکریم کرد.

ارسال نظرات