حجت الاسلام مهدی اژه ای گفت:شهدا در درجه اول مهاجر الی الله هستند و از همه چیز خود گذشتند.
کد خبر: ۸۷۸۲۷۹۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛مدیر عامل دارالقرآن استان اصفهان ، در یادواره شهدای کارمندی بروجن با گرامیداشت هفته مبارک بسیج از برگزار کنندگان یادواره تشکر کرد .

وی گفت : شهدا می توانستند مانند بقیه مردم همه چیز را بدست آورند (مال،ثروت، شهرت و... ) ولی در کسب طلب رضای خداوند حرکت کردند و این چیز ساده ای نیست که انسان از همه چیز خود بگذرد .

حجت الاسلام مهدی اژه ای ادامه داد:خداوند این انسان ها را مانند پیامبران و ائمه اطهار علیهم السلام برگزید، شهدا اعلام دعوت پیامبران را پذیرفتند و از این حیات از دست رفتنی سرمایه بزرگی برای حیات دائمی ساختند.

وی افزود:عده ای هستند که عمر نا پایدار را لحظه به لحظه جاوید می کنند و در مسیر الی الله هجرت می کنند و عده ای هجرت هایی برای آزادی و حریت و دفاع از ارزش ها انجام می هند و شهدا در درجه اول مهاجر الی الله هستند و از همه چیز خود گذشتند.

این برادر شهید ادامه داد:این عزیزان (شهدا) برگزیدگان خداوند هستند و درجه آن ها از ملائکه و فرشتگان نیز بالاتر می رود و فرشتگان خادم این ها می شوند و کسانی که به این رتبه برسند برگزیده خداوند می شوند ، مانند: ابوذر ، سلمان فارسی،مالک اشترو...

وی گفت:شهدا در محشر به مقامی می رسند که ملائکه و فرشتگان به استقبال آن ها می آیند و صاحب مقام انبیاء می شوند یعنی شفاعت.

حجت الاسلام مهدی اژه ای در پایان سخنان خود به آیه ای از قرآن اشاره کرد وگفت: برای خرج کردن دنیا خسیس نباشید و بدانید همه چیز از آن خداوند است و در راه خداوند خرج کنید تا برای شما باقی بماند.

ارسال نظرات