خبرهای داغ:
فرماندار پاوه در یادواره شهدای باینگان:

جمهوری اسلامی ایران دوستدار آرامش و امنیت در جهان است

فرماندار پاوه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دوستدار آرامش و امنیت در جهان است، گفت: معرفی ایران به عنوان کشوری جنگ افروز اشتباهی راهبردی از سوی استکبار است.
کد خبر: ۸۷۸۲۷۹۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، پرویز ایده پور در یادواره شهدای شهر باینگان که با حضور قشرهای مختلف مردم، خانواده های شهیدان و ایثارگران برگزار شد، افزود: طی 30 سال گذشته تاکنون ایران حتی سنگی هم به طرف کسی یا کشوری پرتاپ نکرده تا برسد به جنگ و درگیری و این موضوع گویای صلح طلبی ملت ایران است.

 

وی با اشاره به ادعاهای کشورهای غربی و در رأس آنها امریکا و همچنین تبلیغات رسانه های این کشورها مبنی بر دخالت ایران در کشورهای دیگر و جنگ طلبی جمهوری اسلامی ایران این ادعا و اتهام را اشتباهی راهبردی از سوی این کشورها دانست.

 

ایده پور گفت: بسیج بزرگترین ارتش دنیاست که سربازان آن کاملا اختیاری در این نهاد با اخلاص وعشق وعلاقه خدمت می کنند و هیچ ارتشی در جهان نیست که این گونه اختیاری خدمت کند.

 

فرماندار پاوه، بسیج را یک علم جدید در علوم نظامی دنیا دانست که بدون آموزشهای نظامی و سازماندهی تمامی کارشناسان نظامی و حتی سیاسی جهان را شگفت زده کرد.

 

وی افزود: بسیج نهادی مردمی و ملی است که متعلق به هیچ گروه و جناح سیاسی نبوده و مربوط به تمام ملت است که هر زمان کشور نیاز داشته و دارد در تمامی عرصه ها با جان و دل وارد شده و با ایثار و اخلاص مثال زدنی در تمامی صحنه ها سربلند است.

 

فرماندار پاوه در ادامه گفت: برگزاری یادواره شهدا را با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و قدردانی از خانواده های معظم شهدا اقدامی ارزنده و شایسته در راستای حفظ ارزشهای انقلاب و نظام دانست و بر تداوم آن تأکید کرد.

 

در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه، با تجلیل از ایثار و فداکاری بسیجیان در دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور گفت: اگر بسیج در تمامی این عرصه ها سربلند بیرون آمده به دلیل مردمی بودنش است.

 

سرهنگ سعید بهشتی راد افزود: شهدای عزیز با تفکر بسیجی این همه ایثار و فداکاری و حماسه خلق کردند و این تفکر است که امنیت مطلوب و ایده آل را برای کشورمان فراهم کرده است.

 

در پایان این مراسم از خانواده های 26 شهید شهر باینگان با اهدای لوح و تندیس شهدا قدردانی شد.

 

 

بخش باینگان با بیش از 10 هزار نفر جمعیت 110 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظرات