نریمانی گفت: بسیج و دولت در موضوع بهبود اقتصاد کشور، همکاری و تعامل خود را حفظ کنند و دولت برای رسیدن به این مهم باید بسیج را حمایت کند.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۲۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲

مهندس نریمانی عضو فعال بسیج کارگری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره تاثیر گذاری بسیج در گره گشایی اقتصاد کشور اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی در وهله اول روند رو به رشد را افزون کرده و بعد هم آسیب پذیری اقتصادی را کند نماید. چراکه دشمنی کشور های دیگر با ایران و تحریم و مسائلی از این قبیل از جمله مواردی است که نشان می دهد تکلیف پویایی اقتصاد کشور تنها با اقتصاد مقاومتی روشن می شود.

وی افزود: بسیج نقش بی بدیل و ماندگاری در جنگ اقتصادی و رفع اثرات تحریم ها دارد. جنگی که ایران با دشمنان خود دارد همیشگی بوده و فقط چهره اش عوض می شود چنانچه در حال حاضر جنگ در حوزه اقتصادی کشور است. نقش بسیج، روشنگری و تبیین موضوعات مختلف کشور خصوصا اقتصاد است که رهبری امسال را به این نام به مردم معرفی کردند.

عضو بسیج کارگری تصریح کرد: بسیج باید چالش های اقتصاد مقاومتی را پیدا کند. از جمله چالش هایی که می توان برای آن بیان کرد، تغییر باور مدیران، تغییر سبک زندگی، تبدیل سیاست های اقتصاد مقاوتی به اجرا و عملیاتی است. در آخر هم باید به این موضوع اشاره کرد که بسیج و دولت در موضوع بهبود اقتصاد کشور، همکاری و تعامل خود را حفظ کنند و دولت برای رسیدن به این مهم باید از بسیج حمایت کند.

ارسال نظرات