خبرهای داغ:
مسئول سابق علمي و پژوهشی سازمان بسيج دانشجويي كشور :
مسئول سابق علمي و پژوهشی سازمان بسيج دانشجويي كشور گفت: در دهه اخیر دشمنان به‌ویژه آمریکایی‌ها، بر اقتصاد کشور ما متمرکزشده‌اند که راهکار برون‌رفت و مقابله با آن توسل به اقتصاد مقاومتی و پیشرفت علمی است.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۳۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مرتضی فيروزآبادي مسئول سابق علمي و پژوهشی سازمان بسيج دانشجويي كشور، در جشنواره جهادگران علم و فن‌آوری استان قزوین که هم‌زمان با گراميداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج دانشجویی، در سالن اجتماعات شهید بابایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه شناخت نیازهای روز یکی از ضروریات امروز است، اظهار کرد: اگر فضای دانشجویی همت لازم را برای حرکت در مسیر حل مشکلات و معضلات کشور نداشته باشد بی‌شک در میان دیگر اقشار نیز این انگیزه و ‌همت ایجاد نخواهد شد.
وی ضمن تاکید بر اینکه کار و فعالیت‌های علمی باید در میان دانشجویان در محوریت قرار بگیرد افزود: در بسیاری از تحولات بزرگ، دانشجویان و نسل جوان محور اساسی آن هستند ازاین‌رو ایفای نقش اساسی توسط آن‌ها در کشور توقع بزرگی نیست.
 مسئول سابق علمي و پژوهشی سازمان بسيج دانشجويي كشور ضمن تعریف کار علمی بیان کرد: پرداخت و تحلیل عمیق از مسائل مختلف کشور و بسط دادن به نیازها و‌ مسائل موردنیاز منطبق با فعالیت و نگاه علمی در راستای کار علمی خواهد بود.
فیروزآبادی بابیان اینکه دشمنان با تغییر رویه خود از جنگ سخت به سمت جنگ نرم رفته‌اند، تصریح کرد: در دهه اخیر دشمنان به‌ویژه آمریکایی‌ها، بر اقتصاد کشور ما متمرکزشده‌اند که راهکار برون‌رفت و مقابله با آن توسل به اقتصاد مقاومتی است.
مسئول شبکه تحلیلگران تکنولوژی ایران (ایتان) اضافه کرد: مسئولان پرداختن به اقتصاد مقاومتی و پیشرفت علمی را در اولویت‌های  کاری خود قرار دهند و برای تحقق آن برنامه‌ریزی کنند.
فیروزآبادی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان ۲ مأموریت تبیین و حضور را برای فضای دانشجویی تعیین کردند.
وی یادآور شد: باید دانشجویان بسیجی حرف انقلاب را برای بدنه دانشجویان تبیین کرده و با شنیدن صدای این قشر چه موافق و چه مخالف در مسائل مختلف زمینه بیان و حضور آن‌ها را در جامعه ایجاد کرد.
مسئول سابق علمي و پژوهشی سازمان بسيج دانشجويي كشور در پایان خاطرنشان کرد: کار باکیفیت از دیگر مولفه‌های کار جهادی و تشکیلاتی است بنابراین اگر کیفیت، استمرار و دغدغه در هر کار دانشجویی به کار گرفته شود، کار به خوبی انجام می شود.


9001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها