خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته بسیج، یادواره شهدای فرهنگی شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۵۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج یادواره شهدای فرهنگی شهرستان شاهرود به همت کانون بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سالن همایش های کانون ملی شهید بهشتی شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی سردار آسوی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه همراه بود، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود،فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و بخش بسطام و فرهنگیان بسیجی شهرستان شاهرود حضور داشتند.

در این برنامه به تمام شرکت کننده یک چفیه به عنوان نماد بسیج اهدا شد و گروه های سرود دانش آموزی به مناسبت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا به اجرای سرود پرداختند.

این یادواره شهدا به یاد 41 شهید فرهنگی شهرستان شاهرود از جمله شهیدان حسن عربعامری، علی اکبرصادقی،عباسعلی قدرتی،داود صادقی،حسین فرح بخش،محمدجعفر فنائی شاهرود، سیدمحمدرضا موسوی،حسین جدیدی،محمد حسن اکبری،یدالله متحدی،محمدرضا شاه حسینی،مهدی فضلی،محمدرضا شریعتی،مجید آخدوندی،احمد فضلی و موسی الرضا سعدی برگزار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها