خبرهای داغ:
فرمانده گروه توپخانه ۶۴ الحدید گفت: امروز دشمنان اسلام و در راس آن‌ها آمریکای جنایت‌کار درصدد هستند که بین جوانان ما با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی شکاف ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۵۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سردار سرتیپ دوم علی‌اکبر یوسفی در سومین یادواره سرداران و شهدای توپخانه 64 الحدیدخوزستان اظهار داشت:  مقام معظم رهبری می‌فرمایند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست و ایشان در قسمتی دیگر از بیانات خود می‌فرمایند در برابر طوفان تبلیغات دشمن باید یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این‌ یادواره‌ آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها، جانفشانی‌های رزمندگان اسلام، دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و  مقابله با تبلیغات مسموم دشمن است.

فرمانده گروه توپخانه 64 الحدید گفت: امروز دشمنان اسلام و در راس آن‌ها آمریکای جنایت‌کار درصدد هستند که بین  جوانان ما با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی شکاف ایجاد کنند.

وی بابیان اینکه زنده نگه داشتن یادواره‌های شهدا به نوعی همدردی با مادران شهدایی است که فرزندان خود را در این راه تقدیم اسلام نمودند، عنوان‌‌کرد: دراین یادواره  یاد و خاطره پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس که ذخایر گرانبهای انقلاب هستند گرامی داشته می‌شود.

سردار سرتیپ دوم یوسفی افزود: قطعا با ریخته شدن خون پاک شهدا و شهدای مدافع حرم پیروزی نهائی متعلق به اسلام و کشور سرافراز ایران است.

وی گفت: گروه توپخانه 64 الحدید یکی از یگان‌های زمینی تحت امر سپاه پاسداران است که در سال 1364 بنا بر ضرورت و فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند "به آتش توپخانه صد درصد معتقدم"  تشکیل و از زمان تشکیل تا امروز با اطاعت از فرمان‌ ولی‌ امر به انجام وظیفه می‌پردازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها