خبرهای داغ:
فرماندار حمیدیه از افتتاح دو طرح عمرانی و یک طرح خدماتی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان حمیدیه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۵۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از حمیدیه، پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار حمیدیه و جمعی از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته بسیج دو طرح عمرانی و یک طرح خدماتی در این شهرستان افتتاح شد.

عبدالرضا سعیدی‌نیا در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به افتتاح 12 واحد مسکونی برای محرومان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اظهار کرد: واحدهای مسکونی با همکاری سپاه پاسداران ناحیه امام رضا حمیدیه با اعتباری بالغ بر 240 میلیون تومان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه مساحت هر واحد مسکونی بالغ بر 55 متر مربع است توضیح داد: هزینه این واحدها از محل اعتبارات کمیته امداد و تفاهمنامه منعقده بین کمیته امداد و سپاه به منظور رفع محرومیت در مناطق نیازمند است.

 فرماندار حمیدیه ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری تعداد 44 واحد دیگر در راستای کمک به نیازمندان و خانه دار کردن آنها افتتاح شود.

سعیدی‌نیا یادمان شهدای گمنام شهرستان حمیدیه را از دیگر طرح‌های افتتاح شده به مناسبت هفته بسیج بر شمرد و افزود: این طرح با همت شهردار، شورای اسلامی شهر حمیدیه، فرمانداری و ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان حمیدیه افتتاح شد.

وی عنوان کرد: مساحت یادمان شهدای شهرستان حمیدیه با 200 متر مربع و اعتبار بالغ بر 163 میلیون تومان از اعتبارات داخلی شهرداری در پارک شهر حمیدیه افتتاح شد.

قائم مقام دولت در شهرستان حمیدیه گفت: دستگاه خشک‌کن شالی، مدل سالیکو 120، به مساحت 200 متر مربع و با اعتبار بالغ بر 220 میلیون تومان از منابع داخلی تعاون روستایی شهرستان حمیدیه نیز افتتاح شد.

سعیدی‌نیا گفت: این دستگاه با ظرفیت 30 تن در 24 ساعت با قابلیت بسیار بالای بخار کردن و خشک کردن شالی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها