خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم :

90 درصد فرهنگیان استان عضو بسیج اند

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم گفت: 90 درصد فرهنگیان استان عضو بسیج هستند.
کد خبر: ۸۷۸۲۸۶۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به تاریخچه بسیج فرهنگیان اظهار کرد: مجموعه بسیج فرهنگیان یکی از قدیمی‌ترین اقشار بسیج است و به همین دلیل بسیج فرهنگیان یک ساختار و بدنه قوی و قدیمی را در میان فرهنگیان کشور دارد.

وی ادامه داد: سازمان بسیج فرهنگیان در مدت زمانی که تاسیس آن می‌گذرد، رسالت خود را برای انقلابی نگاه داشتن محیط آموزش و پرورش عملی کرده است.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم افزود: 90 درصد فرهنگیان استان عضو بسیج هستند و در هر کدام از نواحی آموزش و پرورش، کانون‌های بسیج فرهنگیان استقرار دارند که متولیان این کانون‌ها هم خود از بسیجیان فرهنگی آن نواحی هستند.

روحی با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان در استان قم اظهار کرد: این سازمان در طول سال برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند، از جمله این برنامه‌ها برگزاری نشست‌ها و همایش بصیرتی با موضوعات مختلف برای فرهنگیان است، همچنین سازمان بسیج فرهنگیان انجام برنامه‌های علمی و پژوهشی را هم در دستور کار خود دارد.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی مختلفی برای فرهنگیان بسیجی در طول سال اجرا می‌شود، از جمله این برنامه‌ها برگزاری مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی است، همچنین سازمان بسیج فرهنگیان برای ترویج امر به‌ معروف و نهی از منکر نشست‌هایی را در طول سال برای فرهنگیان بسیجی برگزار می‌کند.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم افزود: برنامه‌های این سازمان در طول سال اجرا می‌شود، اما برنامه‌های ویژه‌ای هم در هفته بسیج از سوی سازمان بسیج فرهنگیان پیش بینی شد، از جمله این برنامه‌ها برگزاری دو مسابقه کتابخوانی با موضوعات سند تحول آموزش و پرورش و نیز انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری از آموزش و پرورش بود.

روحی با اشاره به شهدای فرهنگی استان قم اظهار کرد: 103 شهید فرهنگی در استان داریم که بسیجیان فرهنگی در مناسبت‌های مختلف از جمله هفته بسیج به خانواده‌های این شهدا سرکشی می‌کنند، همچنین به دنبال برگزاری صبحگاه مشترک برای بسیجیان فرهنگی پس از هفته بسیج هستیم که پیش بینی می‌کنیم که حدود دو هزار بسیجی فرهنگی در این صبحگاه شرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج فرهنگیان برای سیزدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان بسیجی فراخوان داده است.

ارسال نظرات