فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در یادواره شهدای فرهنگی زاهدان مطرح کرد

تفکر بسیجی مصونیت دنیا و آخرت را به ارمغان می آورد/غبار روبی وعطر افشانی گلزارشهداء زاهدان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در یادواره شهدای فرهنگی زاهدان گفت: بسیج بن بست شکن است و داشتن تفکر بسیجی مصونیت دنیا و آخرت را به ارمغان می آورد
کد خبر: ۸۷۸۲۸۹۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان :سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در یادواره شهدای فرهنگی زاهدان که با حضور برخی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل گلزار شهدای زاهدان در راستای گرامی داشت پنجمین روز از هفته بسیج برگزار شد، افزود: بسیج لشکر انقلاب است، اگر در طول ایام دفاع مقدس و بعد از آن نگاه کنید، بسیج خانه یک حزب، یک جناح و یک گروه خاص نبوده و نخواهد بود، بسیج یک دستاورد ملی برای حفظ ایران اسلامی، تمامیت ارضی کشور و آبروی ملت ایران است.
وی ادامه داد: در زمان دفاع مقدس شاید در بسیج افراد با نگرش سیاسی خاص و جناح های سیاسی مختلف حضور داشتند و اما در برابر دشمن واحد افراد با هم هم سو و یک هدف در مقابل دشمن ایستادگی و مقابله می کردند.
وی خاطر نشان کرد: بسیج لشکر انقلاب است، یعنی هر کسی دل در گرو دین اسلام ناب محمدی(ص)، تفکر امیر المومنین (ع)و نهضت سرخ حسین ابن علی(ع) دارد، قانون اساسی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرامین امام  را قبول دارد و به ارزش های اسلامی توجه دارد بسیجی است، اگر بسیجی هم نباشد جزء لشکر انقلاب است و هدفش حفظ این انقلاب و دستاوردهای آن است.
وی اظهار کرد: تفکر و منطق بسیجی بن بست شکن است و هیچ بن بستی برای نظام و مردم با این تفکر وجود ندارد، در جنگ هم این تفکر و منطق بود که بن بست جنگ را شکست.
سردار معروفی در ادامه گفت: بسیج بن بست شکن است و باید باور داشته باشیم اگر این جریان و تفکر را حفظ کنیم قطعا مصونیت دنیا و آخرت را خواهیم داشت.
وی با اشاره به وجود 113شهید از 4هزار و 973شهید معلم کشور در استان و 220دانش آموز شهید استان از 36هزار و 167شهید دانش آموز کشور گفت: باید برای گرامیداشت یاد و نام این شهدا فعالیت ویژه ای صورت گیرد.
بسیجیان افتخارشان پیروی از شهدا است

 مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: بسیجیان افتخارشان پیروی از شهدا است.
علیرضا نخعی با اشاره به شهدای فرهنگی استان افزود: آموزش و رورش افتخار می کند که بیشترین تعدا شهدای دانش آموز و فرهنگی را در اختیار دارد.
وی با تاکید بر تجدید میثاق با شهدا و ایثارگران، بیان کرد: از هر فرصتی باید بهره بگیریم برای تجدید میثاق و چه فرصتی بهتر از هفته بسیج که شهدا جلوه زیبای بسیج و مظهر گذشت و فدا کاری بسیجیان هستند.
این مقام مسئول بیان کرد: بسیجیان افتخارشان این است که رهروی راه شهدا را کنند خداوند به همه توفیق دهد که با خدمت بهتر به مردم و باایجاد فضای همدیلی وحدت و رهروی راه شهدا وظیفه را در قبال شهدا انجام دهیم.

 

ارسال نظرات