در اجتماع بزرگ بسیجیان لردگان گفته شد:

بسيج رمز ماندگاري انقلاب است

فرمانده سپاه لردگان در تجمع بسيجيان مراسم5 آذر گفت: بسيج رمز ماندگاري انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۰۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه لردگان درتجمع بزرگ مدافعان حرم در مصلي لردگان بيان كرد: بسيج از ابتداي شكل گيري خود بارها مورد نامهرباني قرار گرفت.

سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي اظهار كرد: در ابتداي جنگ به واسطه بني صدر خائن حتي به بسيجيان سلاح نمي دادند.برخي هم بسيج را خشونت طلب قلمداد مي كردند. به چه جرمي؟ مگر بسيج چه كرده بود؟ وی ادامه داد: بسيج در مسير اسلام و انقلاب حركت كرد و همه بدانند امروز هم بسيج در مسير اسلام ناب وانقلاب اسلامی حركت خواهد كرد.

فرمانده سپاه لردگان يادآور شد:در زمان رژيم پهلوي يك زن مست آمريكايي با ماشين 5 جوان ايراني را به كام مرگ برد اما كسي نتوانست از مظلوم دفاع كند و جالب اينكه آن زن از روزنامه كيهان وقت شكايت كرد كه چرا تيتر زدي يك زن مست آمريكايي، كسي جرأت دفاع از خود را در برابر آمريكا نداشت.

سرهنگ موسوي ادامه داد:اما امروز به بركت انقلاب و امام راحل و حضور پرشور بسيجی و ولایی ، آمريكا ذليل و زبون شده است و همه بدانيد تا بسيج و بسيجي در ميدان باشد آمريكا و اسرائيل هيچ غلطي نمي توانند بكنند.

وي در پايان گرفتن حقوق هاي نجومي اشاره کرد و گفت: هركسي كه حقوق نجومي گرفته است بايد از كار عزل شود و با او قاطعانه برخورد شود.

# جنگ
ارسال نظرات
آخرین اخبار