خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

امروز ترویج تفکر بسیج وظیفه همگانی است

سردار شاهچراغی در همایش بسیج 37 سال حضور انقلابی در شاهرود گفت: امروز ترویج تفکر بسیجی یک وظیفه همگانی است چرا که دشمن در تلاش است این تفکر را محو کند و تمام توطئه هایی که در جنگ نرم و نفوذ دارد در این راستاست.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۲۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرتیپ دوم پاسدار محمدتقی شاهچراغی در همایش بسیج 37 سال حضور انقلابی که به همت پایگاه قدس حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت در سالن همایش های کانون ملی شهید بهشتی شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدا به فرمانده فقید پایگاه قدس اشاره و اظهار کرد: مرحوم عامریان یکی از فرماندهان مخلص بسیجی بود که با تمام توان در خدمت بسیج بود و این برنامه از او به یادگار مانده است و باید قدر این بسیجیان مخلص را بدانیم و یاد آنها را گرامی بداریم و آرزوی غفران برای او کرده و به فرموده امام راحل امیدواریم با امام و بسیجیان محشور شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بسیج را امام راحل بنیان نهاد افزود: امام با دوراندیشی و تداوم انقلاب نهادی را تاسیس کرد که از بدنه مردم بوجود آمد تا پایداری و حفظ و تداوم انقلاب با حضور مردم در صحنه انجام شود.

شاهچراغی خاطر نشان کرد: اگر انقلاب ما بعد از 37 سال از عمر خود همچنان محکم و استوار ایستاده است به برکت تفکر بسیج و ایثار و از خودگذشتگی ملت ما بوده است و باید قدر این تفکر و ولایت را بدانیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون استکبار جهانی تلاش های فراوانی را کرده تا این انقلاب را به زانو در آورد اما نتوانسته و دلیل آن هم حضور مردم در صحنه در قالب بسیج است که این تفکر ارزشی و انقلابی و ولایی و مردمی نگذاشته چشم طمع دشمنان و جهانخواران این کشور را نابود کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: حضور بسیج انقلابی در صحنه توانسته در ابعاد مختلف کشور را حفظ و به پیش ببرد و امروز رهبری انقلاب بر گسترش این تفکر و پیشبرندگی این تفکر تاکید دارند.

امروز ترویج تفکر بسیج وظیفه همگانی است 

وی با اشاره به نفوذ این تفکر در عمق استراتژیک منطقه غرب آسیا اظهار کرد: ما امروز تفکر بسیجی را در عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و یمن و بحرین و آفریقا مشاهده می کنیم و این سخنان امام راحل را تایید می کند که بسیجی جهانی امت اسلام تشکیل شده تا استکبار را تنابود کند.

شاهچراغی با تاکید بر حفظ تفکر بسیجی با توجه به تاکیدات رهبری عنوان کرد: اگر رهبر فرزانه انقلاب امروز هشدار می دهند که تشکیلات موازی بسیج در حال ایجاد شدن است باید هوشیار باشیم و تلاش کنیم این توطئه ها خنثی شود و تفکر ناب بسیجی در کشور محفوظ بماند.

وی با بیان اینکه نفوذ در ارکان کشور جدی است گفت: بسیج باید در این راستا حرکت و راههای نفوذ را شناسایی و ببندد و جامعه را نسبت به این راههای نفوذ هوشیار کند و در مقابل توطئه دشمن بایستد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تاکید کرد: امروز ترویج تفکر بسیجی یک وظیفه همگانی است چرا که دشمن در تلاش است این تفکر را محو کند و تمام توطئه هایی که در جنگ نرم و نفوذ دارد در این راستاست که تفکر ناب بسیجی و شاخص های آن را محود نماید.

وی افزود: شاخص ها و عناصر پویا و سازنده بسیج باید روز به روز قوام یابد و تلاش کنیم تقوا و معنویت و اخلاص و ایثار و خدمت رسانی را در بدنه جامعه از طریق بسیج دوام و قوام بخشیم و این شجره طیبه را روز به روز تعالی و رشد دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها