خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ظرفیت بسیج نشانگر این است که در عرصه اقتصاد می شود به مردم اعتماد کرد همچنان که بسیج در عرصه جنگ سخت و نظامی حاضر شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۲۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ مدافعین حرم و میقات با صالحین که در مصلی نماز جمعه شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: پنجم آذر 1357 اتفاق بزرگی است که توسط مردم انقلابی و شریف گرگان خلق شده است.

وی افزود: راهپیمایی بزرگ 5 آذر 57 و به شهادت رسیدن 14 جوان انقلابی و ولایتمدار و مجروح شدن 150 نفر از مردم این دیار حاکی از حرکت انقلابی مردم گرگان و گلستان است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان 5 آذر را سند بزرگ تاریخی برای استان گلستان دانست و تصریح کرد: این حرکت مردم گرگان افتخار بزرگی است که باید حفظ، تدوین و اجزای گوناگون آن مورد توجه قرار بگیرد و به عنوان یک سند انقلابی، دینی و ارزشی مورد توجه و عنایت قرار بگیرد.

سردار صادقی در ادامه با بیان اتفاق بزرگ دیگر در 5 آذر 1358 گفت: امام(ره) با الهام از خداوند تبارک و تعالی دستور تشکیل ارتش بیست میلیونی را صادر کرد لذا این لشگر مخلص خدا در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با همه تهدیدات نظام سلطه به گونه ای عمل کرد که انگشت تعجب به دهان دشمنان و نظام خارجی ایجاد کرده است.

وی اذعان کرد: انعطاف پذیری، جوان گرایی و حضور همه اقشار بسیج در صحنه های حفاظت از انقلاب اسلامی سبب شده است تا دشمن هر گونه تهدیدی را تصور کند لذا شما در مدت کوتاهی می بینید که ظرفیت های بسیج به صورت معجزه آسا خود را متناسب با تهدیدات دشمن تنظیم و آن تهدید را در نطفه خفه می کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان نقطه عطف حضور بسیج در صحنه های مقابله با تهدیدات دشمن را در  8 سال دفاع مقدس خواند و ابراز کرد: در این هشت سال ظرفیت دفاع مقدس به مردم و بسیج منعطف شد به یک ذخیره پایان ناپذیری وصل گردید و توانست تمام ظرفیت های مورد نیاز دفاع مقدس را چه از نظر نیروی انسانی، فرمانده ای، مدیریت و پشتیبانی تامین کند.

سردار صادقی افزود: حتی در تکنیک ها و تاکتیک های جنگی توانستیم با پیروی از ارزش های دینی و خلاقیت ها به ابداعاتی دست پیدا کنیم که کشور های بزرگ جهان که ارتش های بسیار مقتدری دارد از این تکنیک ها استفاده کنند.

وی ظرفیت بسیج را نشان دهنده اطمینان به همه مسئولین دانست که که اگر در عرصه ای نیاز به حضور مردم باشد این ظرفیت تمام قد در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولین آن است چرا که در دفاع مقدس چنین اتفاقی افتاد و سرانجام مبارکی حاصل شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه مطلب بیان کرد: ظرفیت بسیج مردمی نشانگر این است که در عرصه اقتصاد می شود به مردم اعتماد کرد و با توجه به استدلال های درونی نظام ، ظرفیت های درونی مردم و همه قابلیت های موجود طرح هایی را ایجاد کرد لذا  همچنان که بسیج در عرصه جنگ سخت و نظامی حاضر شد در جنگ اقتصادی هم نقش خود را به خوبی ایفا می کند.

سردار صادقی بیان کرد: ظرفیت موجود و این جوانان با انگیزه می تواند مشکلات موجود در مجموعه نظام را یکی پس از دیگری برطرف نمایند و دشمن را از خلاء هایی که در داخل وجود دارد که این خلاء ها می تواند به عنوان یک تهدید کارساز و موثر در روند پیشرونده انقلاب اسلامی مشکلی را ایجاد کند حفظ نماید.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب 10 شرط را برای بسیجیان و خادمان بسیج ایجاد کرد، گفت: با تقوا عمل کردن بسیج و عمل صالح انجام دادن است، احساسی عمل نکردن، جناحی عمل نکردن، هم‎افزا عمل کردن، مردم سالاری دینی، اقتضائی عمل کردن پایگاه‎های مقاومت و داشتن هیأت‎های اندیشه‎ورز از خصلت‎های بسیج است و هر پایگاه مقاومت بسیج باید یک مرکز عقلانیت و اندیشه‎ورز باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج باید همواره الگو باشد، الگو بسیج در دفاع مقدس سبب شده که امروز کشورهای خاور دور و کشورهای منطقه با تاسی از روحیه بسیجی در برابر نظام سلطه مقاومت کنند و استکبار نتواند بعد از گذشت شش تا هفت سال در کشورهای منطقه کاری از پیش ببرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها