خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوزستان:

بسیج با آمادگی کامل در برابر توطئه‌های دشمن در جنگ سخت و جنگ نرم ایستاده است

فرمانده سپاه خوزستان گفت: بسیج با آمادگی کامل در مقابل همه توطئه‌های دشمن و عوامل مزدور منطقه‌ای مانند عربستان ایستاده است.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۴۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
به گزارش بسيج سردار حسن شاهوارپور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز با بیان اینکه امام خمینی(ره) حامی ارتش بودند، اظهار داشت: منافقین و خارجی‌ها به دنبال انحلال ارتش بودند اما امام خمینی قدرتمندانه پشتیبان ارتش بودند و 29 فروردین را به نام این قوه نظامی نام‌گذاری کردند. ایشان فرمان تشکیل سپاه پاسداران را دادند ولی با دیدن تهدیدات خارجی و توطئه‌ها و لزوم بسیج مردمی فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه نقش بسیج در دوران مختلف انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی است، گفت: حمله رژیم بعث به ایران و تحمیل جنگ 8 ساله برای ساقط کردن ایران آغاز شد اما با بسیج مردمی در پشتیبانی از جبهه‌های دفاع مقدس و حضور مجاهدانِ جوانان و رزمندگان در نبردها دشمن ما هرروز نسبت به‌روزهای آغازین جنگ شکست‌خورده‌تر دیده شود.

وی بابیان اینکه بعد از پایان جنگ تحمیلی حداقل 5 جنگ سخت در اطراف کشور ما رخ داد، افزود: جنگ افغانستان، جنگ عراق و حضور تکفیری‌ها در کشورهای منطقه ازجمله جنگ‌های سخت‌تر از جنگ تحمیلی ایران بودند و قطع به‌یقین اگر مردم درصحنه نبودند و بسیجیان آماده نبودند و نیروهای مسلح ما بااقتدار حضور نداشتند، آسیب می‌دیدم و دشمن ما تعرض می‌کرد.

سردار شاهوارپور با اشاره به برخی از اظهارات غربی‌ها در سال‌های گذشته می‌گفتند گزینه حمله نظامی روی میز است، بیان کرد: آن‌ها هیچ‌وقت جرت حمله به ایران اسلامی را نکردند چراکه می‌دانند تفکر بسیجی بر مردم ایران حاکم است و احساس انقلابی گری در ایران زنده است و این سرمایه اجتماعی عامل سربلندی ایران است.

وی بابیان اینکه یکی از مسائل مهم امروز تهدیدات منطقه‌ای دشمن است، عنوان کرد: ما باید با آمادگی کامل توجه ویژه‌ای به حوادث داشته باشیم، دشمن وحدت و اتحاد مسلمان را همی‌خواهند و به دنبال حفظ امنیت رژیم صهیونیستی هستند؛ امروز ما باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه و دقت کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه بسیج با گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی، امام حسین، کوثر از سطح آمادگی خوبی برخوردار است، اظهار داشت: عشایر عرب، عشایر بختیاری، روحانیون و سایر اقشار مختلف جامعه به‌عنوان بسیجیان امروز درصحنه حاضر هستند و دشمن متوجه این حضور درصحنه مردم است.

وی با اشاره به خدمات مردمی بسیج افزود: گروه‌های خودجوش جهادی با تشکیل گروه‌های مختلف برادران و خواهران برای رفع محرومیت‌ها و کمک به مسئولان اجرایی تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند و این اقدامات مخلصانه جای تقدیر دارد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: در اقتصاد مقاومتی و به‌ویژه در اقتصاد خرد اقداماتی را دنبال کردیم که خوشبختانه نتایج خوبی در تقویت خودباوری خانواده‌ها داشت.

وی عنوان کرد: در حوزه جنگ نرم دشمن ما با همه توان ظاهرشده و تلاش می‌کند که قلب‌ها را تسخیر کند و به اهداف خود برسد. بسیج در حوزه جنگ نرم برای مقابله با دشمن ایستاده است و در توسعه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای مقابله بافرهنگ ابتذال آمریکای جنایت‌کار و اروپای خائن اقداماتی انجام داده است.

سردار شاهوارپور با اشاره به حلقه‌های صالحین در کشور بیان کرد: به برکت علمای استان این حرکت از خوزستان به سایر نقاط کشور صادر شد و امیدواریم این حلقه‌های معرفتی را گسترش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها