فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بسیج امروز در همه عرصه ها حضور دارد و در هرجا که خلایی باشد و یا نیازی به اقتدار بیشتر حس شود بسیج آماده و مهیا است.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۴۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ظهر امروز در اجتماع بزرگ  بسیجیان مدافع حرم کامیاران با تبریک سالروز تشکیل بسیج مردمی توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی، از حضور باشکوه بسیجیان شهرستان در این اجتماع بزرگ تقدیر کرد.
 

وی با یادآوری اندیشه حضرت امام(ره) درباره تشکیل نهادهای مردمی و ساختار نظام اسلامی عنوان داشت: درگذشته شاید آنقدر به فلسفه وجودی تشکیل بسیج نیندیشیده بودیم، اما اکنون باید بر روح پرفتوح حضرت امام(ره) درود بفرستیم که با دوراندیشی و ذهن فراخ چنین تصمیم بزرگی را گرفتند و قبل از به پیروزی رسیدن نهضت انقلاب اسلامی تمام ساختار نظام مند یک حکومت اسلامی را در ذهن ترسیم کرده بودند.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان  اضافه کرد: آن زمانی که امام حرکت و نهضت اسلامی و انقلابی را شروع کردند، کمترکسی باور داشت ایشان پیروز میدان باشند ولی همه شاهد بودیم که امام با عزم راسخ، توکل به خدا و با همراهی الهام و منش الهی بر رژیم طاغوت و استکبار حامی آن پیروز شد و این نشان داد که نه تنها اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی، بلکه عمل وی نیز الهی بود.

 

وی با بیان سخنان مقام معظم رهبری درباره اقتدار نظام اسلامی، تشریح کرد: فرمانده کل قوا در سخنانی می فرماید که آمریکا و استکبار هیچ غلطی نمی توانند بکنند؛ این سخن از اقتدار نظام است و نشان می دهد که نه تنها هیچ خلاء قدرتی در ایران وجود ندارد، بلکه علاوه بر قدرت بازدارندگی دارای اقتدار تدافعی ویران کننده در برابر هر تهاجمی است.

 

سردار رجبی اضافه کرد: غرب وقتی میبینند که موشک های ایرانی چه اندازه دقیق و مخرب هستند، درجای خود می نشینند و دیگر دم از حمله و تهاجم نمی زنند؛ ولی در عوض با انواع دسیسه و خباثت مردمان مسلمان در افغانستان، یمن، عراق، سوریه و.. را از بین می برند، آنان چه گناهی کرده اند جز انکه به دین مبین اسلام معتقدند؛ اما استکبار می داند مردم و ملت بزرگ ایران آماده است، پس جرات تهاجم ندارد. دراینجا باید درود فرستاد بر روح ملکوتی حضرت امام(ع) که با تشکیل بسیج کشور را بیمه کردد.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان سخنان خود حرکت و توانایی بسیج را صرفا نظامی و تدافعی ندانست و عنوان نمود: بسیج امروز در همه عرصه ها حضور دارد و در هرجا که خلایی باشد و یا نیازی به اقتدار بیشتر حس شود بسیج آماده و مهیا است؛ امروز بسیج در عرصه اقتصادی، بهداشتی، درمانی، اجتماعی و ازهمه مهمتر فرهنگی حاضر است و برای توانمندی نظام الهی و مردمی ایران جانفشانی و ایثار می کند.

ارسال نظرات