خبرهای داغ:
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

اتهام‌زنی به قوه قضائیه با هدف دو قطبی‌سازی جامعه صورت می‌گیرد/ عملکرد دولت در فاز عملیاتی ضعیف است/ هدف دولت از حاشیه‏ سازی کمرنگ کردن اعتراضات مردمی است

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: یکی از روش‌هایی که حامیان دولت برای دوقطبی‌سازی جامعه در پیش گرفته‌اند اتهام‌زنی به قوه‌قضائیه است ولی این رویه موفقی برای دوقطبی‌سازی نیست چون ملت ایران همواره حامی قوه‌ قضائیه است.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۴۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
اتهام‌زنی به قوه قضائیه با هدف دو قطبی‌سازی جامعه صورت می‌گیرد/ عملکرد دولت در فاز عملیاتی ضعیف است/ هدف دولت از حاشیه‏ سازی کمرنگ کردن اعتراضات مردمی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متین منتظمی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: دولت یازدهم از زمان آغاز به کار خود تا کنون همواره در زمان‌های حساس و مقارن با اتفاقات مهم کشور، به دنبال حاشیه‌سازی بوده است.

وی ادامه داد: برای مثال، زمانی که قضیه لوزان مطرح بود دولت پیرامون برگزاری کنسرت‌ در نقاط مختلف کشور حاشیه‌سازی را کلید زد و اکنون نیز همزمان با تمدید تحریم‌های ده ساله علیه ایران که قطعاً نقض برجام است، دولت حاشیه‌سازی درباره لغو جلسه سخنرانی علی مطهری را ایجاد و گسترده کرده است تا میان اعتراضات وسیع مردمی علیه اقدامات خود، حاشیه امنی را برای خود ایجاد کند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: دولت یازدهم دولتی کاملاً سیاسی و فاقد جنبه عملیاتی است و همین مسئله منجر به کم‌کاری دولت شده است.

منتظمی با بیان اینکه دولت از اکنون وارد فاز انتخاباتی شده است، اضافه کرد: دولت تعداد زیادی از جلسات سخنرانی سخنرانان انقلابی در سطح کشور و دانشگاه‌ها را با اهداف سیاسی، انتخاباتی و ... لغو کرده است.

وی با اشاره به اینکه فتنه، خط قرمز ملت ایران و مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: این مسئله بسیار سخیف است که به بعضی از حامیان فتنه تریبون داده می‌شود ولی جلسات سخنرانی برخی از انقلابیون که قرار است با موضوع تبیین انقلاب صورت بگیرد را لغو می‌کنند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه دولت یازدهم معمولاً هیچگونه انتقادی را نپذیرفته و نمی‌پذیرد؛ اذعان کرد: در این دولت به نقد منتقدان توجهی نمی‌شود و دولت اغلب با شیوه‌‌های مختلف مانند متهم کردن قوه‌قضائیه، بی‌سواد و بی‌شناسنامه خواندن منتقدان و ... در راستای کمرنگ کردن توجهات عمومی نسبت به انتقادهای وارده اقدام می‌کند.

منتظمی ادامه داد: در نمایشگاه مطبوعات اهمیت چندانی برای رسانه‌های منتقد به دولت قائل نمی‌شوند که این از نشانه‌های بارز عدم نقدپذیری دولت یازدهم است.

وی با بیان اینکه دولت به دنبال دوقطبی‌سازی جامعه در راستای اعمال اهداف سیاسی خود است، افزود: یکی از روش‌هایی که حامیان دولت برای دوقطبی‌سازی جامعه در پیش گرفته اند اتهام زنی به قوه‌قضائیه است ولی اتهام زنی به قوه‌قضائیه رویه موفقی برای دوقطبی‌سازی جامعه نخواهد بود چون ملت ایران همواره حامی قوه قضائیه است.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به وضعیت نامطلوب کارخانه‌ها و بخش اقتصادی ایران اضافه کرد: دولت برای کم‌کاری‌هایش باید خدا بترسد، الان وقت آن است که دولت به خاطر وعده‌هایی که به مردم داده و عملیاتی نشده است از مردم عذرخواهی کند.

منتظمی در بخش پایانی سخنانش گفت: دولت با در پیش گرفتن رویه انتخاباتی در این مدت باقی‌مانده به اتمام زمان خدمتش، نظر مردم را جلب نمی‌کند بلکه حمایت مردم از خود را سلب می‌کند، دولت بهتر است برای انجام وظیفه خود در قبال مردم و جلب حمایت آنان در این مدت باقی‌‌مانده وارد فاز عملیاتی شود.
ارسال نظرات