نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

هرکس دل سوز کشور و جامعه باشد یک فرد بسیجی است

هرکس دل سوز کشور و جامعه باشد یک فرد بسیجی است و با تقویت روحیه بسیجی در جامعه می توان به بسیاری از مشکلات غلبه کرد.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۶۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در نماز جمعه این هفته گفت: حضور بسیج در دوران دفاع از انقلاب اسلامی، سازندگی و دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران همواره سازنده  و چشم گیر بوده است.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه هرکس دل سوز کشور و جامعه باشد یک فرد بسیجی است افزود: با تقویت روحیه بسیجی در جامعه می توان به بسیاری از مشکلات غلبه کرد. 

وی   اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی نشانگر عشق و اردات به اباعبدالله  و اهل بیت (ع) است . 

حجت الاسلام خاتمی تصریح کرد: پذیرایی از زائران حسینی در موکب هایی که  زنجانی ها برپا کرده بودند  و همچنین موکبهای عراقی ها بسیار مطلوب بود که امیدواریم سالهای بعد این اقدامات همچنان ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به هفتم آذر روز وقف نیز اشاره کرد و گفت: این هفته فرصت خوبی است تا از معنویات این میراث ماندگار بهره مند شویم . 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین با گرامیداشت  روز نیروی دریایی خاطر نشان ساخت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره با رشادت و دلاورمردی های خود از مرزهای دریایی ایران دفاع کرده است که قابل ستایش است .

 

 

ارسال نظرات