حجت الاسلام محمدی گفت: بسيج و بسيجي بر اساس رهنمودها و راهبري فرمانده معظم كل قوا حضرت امام خامنه‏ اي خوب مي‏داند كه حفاظت از ارزش‏ها و آرمان‏هاي انقلاب اسلامي و امام راحل و صيانت از استقلال و امنيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مستلزم مواظبت و صيانت از بعد انقلابي نظام است.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۷۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه چهارباغ در خطبه های این هفته با بیان فضیلت زیارت ابا عبد ا... الحسن (ع) گفت  اربعين امسال هم به پايان رسيد و صفحه زرين ديگري بر صفحات درخشان اسلام افزوده شد. 

وی افزود:  اهميت راهپيمايي و مراسم بزرگداشت اربعين امسال كه در حقيقت معادله ه‏اي جديد و بسيار مهم در سطح معادلات منطقه‏ اي و جهاني به ‏شمار مي‏رود، از دو جنبه حائز اهميت راهبردي مي‏باشد، نخست؛ تنوع جمعيتي، به ‏طوري كه بيش از ۲۰ ميليون نفر زائر در يك اجتماع بي‏نظير تاريخي گرد هم جمع شده بودند، دوم؛ شرايط محيطي، به اين معنا كه راهپيمايي اربعين در يك شرايط كاملاً ناامن منطقه‏ اي برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی با محکوم کردن اقدام تروریستی داعش در به شهادت رساندن زائرین اباعبدا...الحسین (ع) گفت: داعش سیاست‌های انتقام‌ جویانه وظالمانه  وهابیت و استکبارجهانی  را که از اراده پولادین ملتهای مسلمان منطقه  شکست خورده‌اند، پیاده می‌کند.

خطیب جمعه چهارباغ درادامه بااشاره به دیدار جمعي از فرماندهان بسيج و بسيجيان با رهبر معظم انقلاب اسلامي  عنوان کرد: به مناسبت فرارسيدن هفته‏ي بسيج، جمعي از فرماندهان بسيج و بسيجيان سراسر كشور در هفته‏ ي جاري با رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدار كردند، در این دیدار رهبر معظم انقلاب در بخش از سخنان خود به مسائل مربوط به ایران و  دولت مستکبر امریکا اشاره کردند و گفتند؛ ما فعلاً امکانی برای قضاوت درباره دولت جدیدی که قرار است سرکار بیاید نداریم، اما دولت کنونی، برخلاف آنچه در موضوع برجام تعهد کردند و تصمیم گیری های مشترک انجام شده، که آن زمان مسئولین به ما اعلام کردند، عمل می کند و تخلفات متعددی را مرتکب شده است.

وی ادامه داد امام خامنه ای  با اشاره به تمدید قانون تحریم های ده ساله در کنگره امریکا، خاطرنشان کرد: اگر این تمدید، اجرایی و عملیاتی شود، قطعاً نقض برجام است و بدانند جمهوری اسلامی ایران حتماً در مقابل آن واکنش نشان خواهد داد.

حجت الاسلام محمدی در بخش دیگر خطبه ها با گرامی داشت هفته بسیج گفت: در چهار دهه گذشته بسيج در تمامي صحنه‏ هاي دفاعي، سازندگي، امنيتي، امداد و نجات، اجتماعي و... حاضر بوده و به‏ طور كلي در هر حوزه‏اي كه نظام به حضور مردم نياز داشته با قدرت تمام حضوري مؤثر داشته است اما بي‏ شك بسيج بر اساس مشي انقلابي حضرت امام خميني(ره) ضامن صيانت از «انقلابي بودن»، «انقلابي ماندن» و «انقلابي عمل كردن» بوده و بسيج و بسيجي بر اساس رهنمودها و راهبري فرمانده معظم كل قوا حضرت امام خامنه‏ اي خوب مي‏داند كه حفاظت از ارزش‏ها و آرمان‏هاي انقلاب اسلامي و امام راحل و صيانت از استقلال و امنيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مستلزم مواظبت و صيانت از بعد انقلابي نظام است.

ارسال نظرات