مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود
حجت الاسلام شریفی در همایش اقتدار جهانی بسیج در شاهرود گفت: امروز قوی ترین عامل در برقراری امنیت کشور ضرورت تکیه بر تفکر و منش بسیجی است.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۸۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در همایش اقتدار جهانی بسیج در مصلی نمازجمعه شاهرود با حضور پرشور اقشار مختلف بسیج در سخنانی با گرامیداشت روز 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل اظهار کرد: بسیج از بدو تشکیل توسط امام در خدمت نظام و انقلاب بود و هر کجا به بسیج احتیاج بود در خط مقدم قرار داشت.

وی افزود: از غائله های ابتدای انقلاب و ترورهای ابتدای انقلاب بسیج در میدان حاضر شد و در دوران دفاع مقدس اوج ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان را شاهد بودیم و امام در این دوران تعبیرهای بسیار عمیقی از بسیج و بسیجیان داشت.

شریفی با بیان اینکه امام دعا می کرد خدا با بسیجیانش محشور کند خاطر نشان کرد: کسانی که امام دعا می کرد با آنها محشور شود از صدیقین و شهدا هستند که خداوند آنها را خود روزی می دهد و همیشه زنده اند و مقام والا دارند و برای این است که امام آرزو داشت با بسیجیان محشور شود.

وی تصریح کرد: اما در بیانات خود به صفا و خلوص بسیجیان غبطه می خورد و بسیج را لشکر مخلص خدا می دانست و امروز مقام معظم رهبری بسیج را لشکر انقلاب بیان می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود ادامه داد: تلاش همه آحاد بسیج برای اعتلای اسلام و انقلاب است و این تلاش ها در دوران سازندگی و تحریم و تهدید و فتنه و امروز در پسا برجام ادامه دارد و این تفکر نابود شدنی نیست هر چند عده ای در داخل این را می خواهند.

امروز قوی ترین عامل در برقراری امنیت کشور ضرورت تکیه بر تفکر و منش بسیجی است 

وی بیان کرد: امروز بسیج خار چشم و تیغ در گلوی استکبار و مزدوران داخلی آنهاست و همه دشمنان ما باید بدانند تا بسیج است انقلاب و اسلام ناب هست و این اقتدار و ایستادگی و مقاومت و صلابت و استکبارستیزی ادامه خواهد داشت.

شریفی با تاکید بر حفظ روحیه انقلابی و خدمت در بسیج گفت: بسیج شجره طیبه ای است که درخت آن را خون هزاران شهید آبیاری کرده و ثمره این درخت این همه پیشرفت و ارتقا علمی و فنی و دفاعی است و امروز ما شاهد حضور بسیج در جبهه مقاومت بین المللی بر علیه استکبار جهانی هستیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تفکر بسیجی عالم گیر شود و سخنان امام راحل کاملاً محقق شود گفت: بسیج زمینه ساز ظهور منجی عالم امکان امام عصر(عج) است و باید این تفکر ناب و این اندیشه و مکتب و فرهنگ با پویایی و فعالیت خود با کمک گرفتن از عناصر رشد و بالندگی خود این مهم را تحقق بخشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به جنگ نرم دشمن بر علیه ملت ما و مسلمانان عنوان کرد: باید تفکر بسیجی در عرصه جنگ نرم وارد شده و مانند جنگ سخت پیروزمندانه میدان را ترک کند و این نیاز به حضور با بصیرت و معنویت بسیجیان در این عرصه دارد و باید تلاش کنیم تا در این عرصه نیز موفق باشیم.

وی تاکید کرد: امروز قوی ترین عامل در برقراری امنیت کشور ضرورت تکیه بر تفکر و منش بسیجی است و باید همه به خصوص مسئولین به این مهم توجه داشته باشند و در ترویج آن بکوشند و اقتدار را در تقویت بسیج بدانند نه رابطه با استکبار و ابرقدرت های پوشالی جهانی که امروز در حال نزول و سرنگونی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها