خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

بسیج متعلق به یک شخص،یک حزب و یا یک سازمان نیست

حجت الاسلام معبودی در سخنرانی پیش از خطبه های از نماز جمعه بیان داشت: بسیج متعلق به یک شخص،یک حزب و یا یک سازمان نیست و هرکس که در جبهه حق باشد بسیجی محسوب می شود.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۳۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین در سخنرانی پیش از خطبه های از نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: بسیج به فرموده امام یک معجزه بزرگ است و بسیج اختصاص به یک زمان و مکان مشخصی ندارد.
وی افزود:بسیج به غیر از ایران در لبنان،یمن،فلسطین و سایر کشورها وجود دارد که این از ویژگی های بسیج است که هم فرا زمانی و هم فرامکانی است.
حجت الاسلام معبودی درباره نقش بسیج در جامعه بیان کرد: بسیج متعلق به یک شخص،یک حزب و یا یک سازمان نیست و هرکس که در جبهه حق باشد بسیجی محسوب می شود.
وی اظهار داشت:بسیج بن بست شکن است و برای بسیج بن بستی معنا ندارد و طبق فرمایش خداوند هرکس که با تقوا باشد بن بستی در مقابلش قرار نخواهد گرفت و پایه های بسیج بر اساس تقوا بنا شده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان با اشاره فعالیت بسیج در زمان جنگ گفت:اگر بسیج در زمان جنگ نبود شاید پایان جنگ به گونه ای دیگر رقم می خورد و پس از جنگ در عرصه های مختلفی همچون سازندگی،دستاوردهای علمی و فناوری های صلح آمیزو علوم مختلف تفکر بسیجی راه جدیدی را در مقابل مردم ما قرار داد.
وی عنوان کرد:یکی از واقعیت هایی که در بسیج وجود دارد این است که بسیج نگاه امیدوارانه نسبت به آینده دارد و در سختی ها به خدا توکل می کنند و همانطور که در قرآن امده بندگان خدا نه ترس و نه وحشتی از آینده دارند.
حجت الاسلام معبودی به دیگر قابلیت های بسیج اشاره کرد و گفت:بسیج آگاهی و بصیرت در مقابل فتنه های دشمنان دارد و بسیجیان هم دشمن  و هم اهداف دشمن را به خوبی شناسایی می کنند و برای برخورد با آن آمادگی لازم را دارا هستند.
وی اضافه کرد:اگر دیروز جنگ سخت بود امروزه جنگ اطلاعاتی، نظامی،اقتصادی،فرهنگی و جنگ نرم است و بسیج در همه ی این زمینه ها حضور قدرتمند و فعال دارد.
حجت الاسلام در پیان خطبه های خود بسیج را نیروی فدا کار خواند و گفت:بسیج هرجا که احساس کند که نیاز به فداکاری وجود دارد خود را فدای مردم ،کشور و دین خواهد کرد و تعبیر امام (ره) بسیج لشگر مخلص خداست.


 
1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار