خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت:

اجتماع بزرگ3000نفری بسیجیان مدافع حرم شهرستان البرز

مراسم اجتماع بزرگ3000نفری بسیجیان مدافع حرم شهرستان البرز به مناسبت 5آذر و سالروز تشکیل بسیج درسالن یادگار امام (ره) الوندبرگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۳۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم اجتماع بزرگ3000نفری بسیجیان مدافع حرم شهرستان البرز به مناسبت 5آذر و سالروز تشکیل بسیج درسالن یادگار امام ره الوند  با حضور قشر کثیری از بسیجیان ومسئولین شهرستانی برگزار گردید.

سرهنگ حسینعلی شیخ جانشین فرمانده ناحیه امام رضا(ع) سخنان خود را با بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد بسیج و بسیجی آغاز کرد.

وی در ادامه روز 5 آذر را روز شکوه و پایداری دانست و گفت: این همان روزی است که به فرمان امام خمینی ره بسیج را تشکیل شد.

شیخ در ادامه تاکید کرد: در روز 5 آذر بسیجیان تجمع می کنند تا به ایادی کفر و دشمنان اسلام نشان دهند که همچنان بسیج مدافع  انقلاب و اسلام است به دشمن بگوئیم که اجازه نخواهیم داد در مقابل این مردم بزرگ و کشور جمهوری اسلامی عرض اندام کند هرگاه تفکر بسیجی در جامعه طنین انداز شود کلید حل مشکلات خواهد بود و انقلاب بیمه خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان البرز ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 2 روز قبل در تجمع بزرگ بسیجیان گفت: با وجود آنکه جوانانِ امروز، دوران انقلاب و امام (رحمه‌الله) را درک نکرده‌اند اما با همان روحیه‌ی انقلابی و با بصیرت، آگاهی و تجربه‌ای فراتر از جوانان اول انقلاب، در میدان حضور دارند که این نشان‌دهنده‌ی پیشرفت انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری ابراز کرد: رهبر انقلاب اسلامی به پنج سرفصل مهم که باید در برنامه‌ریزی‌ها و رویه‌سازی‌های بسیج مورد توجه جدی قرار گیرند، اشاره کردند.

متکی بودن بسیج به «بصیرت» اولین سرفصلی بود که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به آن اشاره کردند و گفتند: بسیج یک حرکت احساسی صِرف نیست، بلکه متکی بر فهمیدن، دانستن و بصیرت است و این جهت‌گیری باید همچنان در بسیج حفظ شود.

شیخ با اشاره به برخی افراد که در اوایل انقلاب اسلامی بسیار پرشور و انقلابی بودند امّا اکنون در مقابل انقلاب قرار گرفته‌اند، افزودند: این افراد به‌دلیل «نداشتن عمق دینی، حرکت بر اساس احساسات و هم‌نشینی با زاویه‌داران با انقلاب»، فاصله‌ی زیادی از انقلاب اسلامی گرفتند و درنهایت در مقابل انقلاب ایستادند.


3001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار