امام جمعه الشتر گفت:با وجود نعمت ولایت فقیه و نیروی مقاومت بسیج، هیچ آسیبی متوجه این نظام مقدس نخواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۸۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام موسویدر خطبه های نماز جمعه این هفته   با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: مجموعه ارزشمند بسیج، پدیده ای در دل انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه همه باید مجموعه بسیج راقدر بدارند،گفت: بسیج، یک جریان فکری همیشه جاری در طول انقلاب بوده و با وجود نعمت ولایت فقیه و نیروی مقاومت بسیج، هیچ آسیبی متوجه این نظام مقدس نخواهد شد و اگر دشمنان بخواهند توطئه‌ای علیه کشور داشته باشند، قطعاً شکست خواهند خورد.

امام جمعه الشتر  با اشاره به اینکه هیچ چیزی جای بسیج را نمیگیرد، افزود: داشتن اخلاص و ایمان و روحیه شهادت‌طلبی از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان است و بسیجیان در همه عرصه‌ها همواره اقتدار و عظمت خود را نشان داده‌اند.

خطیب جمعه الشتر در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی اشاره نمود و گفت :   دشمنان انقلاب طی چند دهه گذشته از هرگونه ابزاری در جهت مقابله با ایران اسلامی استفاده کردند اما ایستادگی ملت بابصیرت ایران و تفکر بسیج همچون سدی اجازه زیاده‌خواهی‌ به دشمنان را نداده است و وجود روحیه بسیجی در بین آحاد مردم باعث خنثی شدن توطئه آنان شد.

امام جمعه الشتر به معضل بیکاری و مشکلات اشتغال جوانان پرداخت وگفت : امروز مهمترین دغدغه کشور، اشتغال و ازدواج جوانان است، نمایندگان مجلس باید با تصویب طرح و لایحه موانع اشتغال جوانان را برطرف سازند.

ارسال نظرات