فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز گفت :در تفکر بسیجی برای خدمت به مردم حد و مرز وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۸۳۰۸۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سرهنگ برامکی قبل از خطبه های نماز جمعه الیگودرز به مناسبت هفته بسیج در گردهمایی بسیجیان در مصلی قدس این شهرستان گفت:بسیج با سرنوشت انقلاب سروکار دارد و ضمن جلوگیری از بروز انحرافات در جامعه از خردسال تا کهنسال به مردم خدمت می کند و حدو مرزی برای خود تعریف نکرده است.
 وی با گرامیداشت یادو خاطره شهدای مدافعان حرم گفت:باعث افتخار است که امروز خیل عظیم متقاضیان اعزام برای دفاع از حریم اهل بیت اعلام آمادگی نموده اند و ما شرمنده هستیم که نمی توانیم نسبت به اعزام ایشان اقدام نماییم.
سرهنگ برامکی به اقدامات فرهنگی و اجتماعی حوزه بسیج شهرستان در بخش های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی و ...... اشاره نمودو افزود:این اقدامات مرهون یک تفکر بسیجی ودر نتیجه تلاش یک مجموعه خدوم و صادق می باشد. 
در ادامه برنامه حجت الاسلام و المسلمین شمس الهی نماینده ولی فقیه در دانشگاه افسری امام حسین(ع) در گردهمایی بسیجیان مدافعان حرم که در مصلی قدس الیگودرز برگزارشد گفت:تمام اقدامات و توطئه های دشمنان اسلام در طول تاریخ ثابت کرده آن ها می خواهند دین مردم را بگیرند و این موضوع در قرآن نیز آمده است.
 وی یکی از دلایل شکست ها را احساس ضعف و سستی در برابر دشمنان دانست و افزود:متاسفانه امروز برخی با سخنان و رفتارشان ودر برابر دشمن احساس سستی و ضعف می نمایند. و تنها راه رهایی را کنار آمدن با کد خدایی دانند.
 حجت الاسلام شمس الهی پیروی از ولایت فقیه و استکبار رااز ویژگی های بسیج دانست و گفت:اگر می خواهیم از مشکلات رهایی یابیم باید ویژگی ها و تفکر بسیجی داشته باشیم.
ارسال نظرات