امام جمعه آستارا تمدید تحریم ها با شیطنت آمریکایی ها در کنگره را نشان از نقض برجام دانست و گفت: اروپایی ها با اینکه در ظاهر هم پا و رفیق آمریکا هستند اما از رفاقت خود با آمریکا هیچ خیری ندیده اند.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۱۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور دلاورمردی های بسیجیان در تمام عرصه ها از دفاع مقدس گرفته تا عرصه های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه مهم ترین وظیفه بسیج در عصر حاضر فعالیت در جبهه های فرهنگی است، افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و حماسه های به یادماندنی خلق کردند.

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال موازی کاری و رقیب سازی برای بسیج هستند، تصریح کرد: تندرو جلوه دادن و قانون گریز خطاب کردن بسیج از توطئه های دشمنان است به همین دلیل مردم ایران اسلامی باید در این مورد هوشیار باشند و آگاهانه عمل کنند.

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه فرهنگ بسیجی نشأت گرفته از فرهنگ رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) است، اظهار کرد: جهان و جامعه اسلامی نیازمند تفکر و روحیه بسیجی است.

وی تاکید کرد: دولتمردان نظام از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های بسیج در مسیر رشد و تعالی کشور استفاده کنند.

امام جمعه بندر آستارا به ۷ آذر روز نیروی دریایی اشاره و تصریح کرد: نیروی دریایی یک نیروی راهبردی برای کشور است و نیروی دریایی باید قدرت و اقتدار خود را افزایش دهد.

حجت الاسلام حافظ نیا با تسلیت فرا رسیدن رحلت پیامبر گرامی اسلام و دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن مجتبی(علیه السلام) و امام مهربانی ها امام رضا(علیه السلام) بر برگزاری مراسم های عزاداری در مساجد، حسینیه ها و هیئت های مذهبی تاکید کرد و افزود: به همین مناسبت برنامه عزاداری خیابانی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است.

وی به سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی اشاره و تصریح کرد: میرزا کوچک خان جنگلی از افتخارات دنیای اسلام و گیلان است و این مرد بزرگ و شجاع در نهایت مظلومی جان خود را برای حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد.

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با بیان اینکه انتقاد کشورهای اروپایی از رییس جمهور جدید آمریکا نشانه جدایی اروپایی ها از آمریکا است، اظهار کرد: این مخالفت اروپایی ها از رییس جمهور آمریکا زخم کهنه ای است که با پیروزی ترامپ در انتخابات اخیر سر باز کرده است.

حجت الاسلام حافظ نیا در پایان با اشاره به اینکه تمدید تحریم ها با شیطنت اخیر آمریکایی ها در کنگره نشان از نقض برجام است، گفت: اروپایی ها با اینکه در ظاهر هم پا و رفیق آمریکا هستند اما از رفاقت خود با آمریکاهایی هیچ خیری ندیده اند.

ارسال نظرات