عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه مدیران و مسئولان دستگاه‌ های اجرایی شهرستان باید تفکر و روحیه بسیجی داشته باشند، گفت: مدیران و مسئولانی که اصول مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی را رعایت نکنند با آنها با تبر قانون برخورد می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۱۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از آستارا، ولی داداشی، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شب گذشتهدر یادواره شهدای سهراب محله لوندویل که با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان، اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد با تبریک هفته بسیج، اظهارکرد: بسیج، اجتماعی ترین نیرو در کشور است که برخی از کشورها برای حفظ منافع ملی از آن الگو گرفته اند.

وی با بیان اینکه بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) است، افزود: بسیج برای دوستان انقلاب و خیرخواهان، مایه خرسندی، امید و اعتماد و برای بدخواهان، دشمنان و کینه توزان مایه بیم و هراس است.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در ادامه یاد و خاطره شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامیداشت و تصریح کرد: شهیدان همواره زنده اند و ناظر بر اعمال و رفتار ما می‌باشند.

داداشی با اشاره به اینکه شهدا به عنوان مخلص ترین و بهترین بندگان خداوند؛ عزت و افتخار برایمان به یادگار گذاشتند؛ اظهار کرد: ایران اسلامی به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان؛ امنیت، اقتدار و عزت خود را مدیون رشادت ها و از خود گذشتگی های رزمندگان اسلام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی دانست و خاطر نشان کرد: با تکیه بر اقتصاد مقاومتی می‌توانیم کشور را از وابستگی به خارج نجات دهیم و برای رسیدن به این هدف قدم های ارزشمندی نیز برداشته شده است.

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نخستین شرط مدیر بودن مسئولان دستگاه‌های شهرستانی باید پاک ‌دستی و پاک ‌چشمی باشد، افزود: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تفکر و روحیه بسیجی داشته باشند و قانون و قواعد نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز رعایت کنند.

داداشی در پایان گفت: مدیران و مسئولانی که اصول مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی را رعایت نکنند با آنها با تبر قانون برخورد می‌شود.

ارسال نظرات