خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نایین از گردان‌های حاضر در امامزاده سلطان سید علی (ع) سان دید.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۱۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج نایین، صبح امروز یگانهای متشکل از اقشار مختلف بسیج در امامزاده سلطان سیدعلی (ع) به یاد شهید مدافع حرم، شهید دایی تقی تجمع کردند.

در این مراسم سرهنگ مسعود اکبری فرمانده سپاه نایین ضمن گرامیداشت روز تشکیل بسیج مستضعفین طی سخنانی ، بسیج را بزرگترین تشکیلات حزب اللهی دانست و گفت : همیشه بسیجیان در صحنه های مورد نیاز انقلاب حضور فعال و پرشوری داشته اند.

سرهنگ اکبری افزود: بسیج در ادوار گذشته انقلاب از یک سو و از سوی دیگر حضور در جنگ های سخت و نرم توانسته گره های بسیار سختی را که باعث نفوذ دشمن شده بود باز کند.

وی در ادامه گفت : بسیج یک سرمایه بزرگ انسانی و نیروی الهی است که به تعبیر امام راحیل (ره)بسیج لشکر مخلص خداست و می بایست مجاهد و انقلابی عمل کند.

فرمانده سپاه نایین با بیان اینکه بسیج متعهد ،پای بند اصول و ارزش های انقلاب و نظام است تصریح کرد :بسیج از انقلاب شروع شد ،در جنگ هشت ساله دوام و قوام یافت و امروز ثمره روحیه ی و تفکر بسیجی را ما در دنیای اسلام و محضر آزادیخواهان جهان می بینیم.

وی اظهار نمود : جایگاه مهم بسیج و درک روحیه انقلابی که امروز جامعه اسلامی آن را لمس می کند و بسیجیان جهان اسلام در فکر تشکیل حکومت جهان اسلامی باشند که این مهم به زودی وقوع خواهد نمود ، چرا که بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست باید هسته های مقاومت در تمامی نقاط جهان به وجود و در مقابل شرق و غرب ایستادگی نمود.

سرهنگ اکبری با اشاره به حرکت عظیم و بزرگ اربعین حسینی یادآور شد : امروز ما می بینیم که مردم سراسر جهان با روحیه بسیجی بزرگترین اجتماع جهان اسلام است را در جوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که خود مصداق بصیرت و روشنگری است بوجود آوردند.

وی با بیان سخنرانی اخیر رهبرمعظم انقلاب در جمع بسیجیان اظهار داشت : از خصیصه های بارز مهم یک بسیجی شجاعت و تقوای الهی است که بسیجیان بدون شجاعت نمی توانند در ترویج روشنگری و بصیرت عمل کنند.

فرمانده سپاه نایین در پایان با بیان گزارشی از بسیج در طول یک سال اخیر اشاره کرد و گفت : در ابعاد مختلف و حوزه های عملیاتی ، آمادگی یگانی و رزمایشی ، فراخوان گردان های پایدار محور ، آگاهی ، دوره های آموزشی مقاومتی بسیج ، حفظ انسجام گردان های بیت المقدس ،رزمایشات ،برگزاری یادواره ها ، تورهای ایست و بازرسی با همکاری ناجا ، افزایش امنیت روز انتخابات ، برقراری نظم و انضباط در مراسم های شهرستانی ، در حوزه اطلاعات و رصد ، مراقبت از نفوذ ویروس ها بسیج حضور فعال داشته است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار