دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفتگو با بسیج:
دبیر کمیسون اصل ۹۰ مجلس و نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت بسیج مستضعفین را از برکات ارزشمند انقلاب دانست و گفت: بسیج پشتوانه مستحکم نظام است.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۱۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

 ولی داداشی، دبیر کمیسون اصل ۹۰ مجلس و نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از آستارا، با تبریک سالروز تشکیل بسیج، اظهارکرد: شجره طیبه بسیج در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد و این نهاد امروز از رشد و بالندگی مبارکی برخوردار بوده و توانسته است به عنوان یکی از ارکان نظام، هر روز منسجم تر و گسترده تر به فعالیت های خود ادامه داده و موجبات اقتدار بیش از پیش کشورمان را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج از ارکان کشور در برابر تهدیدها و هجمه های داخلی و خارجی صیانت می‌کند، افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس که رژیم بعثی عراق کشور را آماج حملات وحشیانه و ناجوانمردانه قرار داده بود، با ایثار و از خودگذشتگی در برابر دشمن تا به دندان مسلح جانانه ایستادگی و مقاومت کردند و در نهایت این آب و خاک را از شر اجنبی ها رهایی بخشیدند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به اینکه بسیج نام گروه خاص از مردم نیست، تصریح کرد: بسیج عنوانی عام و برای همه مسلمانان بیدار و هوشیار بوده که برای سربلندی اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند و این مهم نیز یکی از علت های وحشت جبهه استکبار جهانی از این نهاد انقلابی است بر این اساس بسیج و بسیجیان همیشه مورد تهاجم دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته اند.

داداشی گفت: بسیجی بودن تنها نام یک گروه خاص نیست بلکه هر مسلمانی که قلبش به عشق اسلام می‌تپد و در راه اسلام تلاش می‌کند و نسبت به آینده کشور احساس مسئولیت می‌کند یک بسیجی است.

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی بسیج را ضامن بقا و دوام انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بسیج شیرازه تفکر امام (ره)، رهبری و رکن رکین و مستحکم نظام و انقلاب اسلامی در صیانت از ارزش ها و اصول و مبانی نظام است و معتقدیم که فکر و تحرک بسیجی بدنه نظام و ارزش های ما را بیمه می‌کند و ما بر خود می‌بالیم که بسیجی هستیم.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، نهاد بسیج مستضعفین را از برکات ارزشمند انقلاب دانست و بر تقویت روحیه و فرهنگ انقلابی و اسلامی و بسیج در راستای اهداف والای نظام تاکید کرد.

داداشی با بیان اینکه بسیج یکی از پشتوانه های مستحکم نظام است، گفت: این مجموعه همواره مورد هجمه دشمنان و مخالفین نظام قرار گرفته است اما به دلیل عملکرد بسیار ارزشمندش، هیچگاه این شجره طیبه دچار نقص نشده و بالنده تر و پویاتر از قبل به حرکت سازنده خود ادامه می‌دهد.

ارسال نظرات