عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا:
عالی ترین نماینده دولت در آستارا با بیان اینکه تفکر بسیجی به جهان و منطقه صادر شده است، گفت: سوری ها به پشتوانه بسیج مردمی توانسته اند تکفیری ها و داعش را در دروازه های دمشق زمین گیر کنند و این نشات گرفته از تفکر و روحیه بسیجی است.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۱۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از آستارا، سیروس شفقی، فرماندار آستارا امروز ( ۵ آذر) در تجمع بزرگ بسیجیان در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، گفت: فرمان تشکیل بسیج مستضعفین به منظور حفظ انقلاب از گزند دشمنان در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ از سوی حضرت امام خمینی(ره) صادر شد.

وی با بیان اینکه بسیج بزرگترین انسجام مردمی در حفظ تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: سنگ بنای بسیج در حکم فقهی و جهادی استوار است.

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا با اشاره به اینکه در عصر حاضر تفکر بسیجی به جهان  و منطقه صادر شده است، تصریح کرد: تحولات اخیر در عراق، سوریه، لبنان و یمن همه الهام گرفته از حرکت انقلابی بسیجیان است.

شفقی با بیان اینکه سوری ها به پشتوانه بسیج مردمی توانسته اند تکفیری ها و داعش را در دروازه های دمشق زمین گیر کنند، خاطرنشان کرد: این نشات گرفته از تفکر و روحیه بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی(علیه السلام) بسیج خودجوش مردمی بود، افزود: همایش بزرگ پیاده روی اربعین حماسه بزرگی بود که امنیت آن به واسطه نیروهای مردمی تأمین شد.

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه بسیجیان دین اسلام را به عنوان دینی واحد به جهانیان معرفی کرده اند، تصریح کرد: بسیجیان با حضور منظم و منسجم خود در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، دفاعی، سیاسی و امنیتی خار چشم دشمنان اسلام، نظام و انقلاب هستند.

شفقی با اشاره به اینکه پایگاه بسیج در کشور به اندازه ای مهم و ارشمند است که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) خود را یک بسیجی خطاب کرده است، گفت: آرمان بسیج حرکت در زیر پرچم ولایت فقیه است و متعلق به یک جناح و قشر خاصی نیست.

گفتنی است، در این تجمع از سه مدافع حرم، دو فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و ۷ نفر از خبرنگاران بسیج رسانه با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

ارسال نظرات