خبرهای داغ:
حمیدرضا پوربافرانی
نماینده نایین و خوروبیابانک در جمع بسیجیان:
یگانهای متشکل از اقشار مختلف بسیج در امامزاده سلطان سیدعلی (ع) در نائین تجمع کردند.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۱۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج نایین ،  نماینده نایین ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این روز به بسیجیان نایینی ، طی سخنانی به رشادت ها و جانبازی بسجیان در عرصه های انقلاب ، جنگ تحمیلی پرداخت .

وی بسیج را مجموعه ای از پاکترین انسانها ، فداکارترین انسانها ، برای رسیدن به تعالی و کمال دانست و گفت : امام (ره) معمار بزرگ انقلاب عالمانه نیرویی را به نام بسیج میدان آوردند که بزرگترین سرمایه کشور در ادوار گذشته تا کنون است.

پوربافرانی با بیان اینکه نیاز شکل گیری یک کشور به سرمایه های انسانی و ارزشی افزود: در کشورمان بسیج آمد تا مدافع و حافظ این ارزشها و سرمایه های انقلاب باشد .

نماینده نایین با بیان اینکه بسیج بعنوان موسم پیشرفت و عدل در زمینه های سازندگی و علم ورود پیدا کند و این ضرورت حضور و اهمیت بسیج است چراکه بسیج صرفا به یک حضور دفاعی نباید عمل کند.

وی دفاع و حفظ ارزش ها را از مهمترین رسالت های بسیج دانست و افزود :یکی از ابعاد بسیج حضور نظامی بسیج است اما امروز بسیج باید در عرصه های مختلف اقتصادی مقاومتی بر شعار رهبر معظم انقلاب جامعه عمل بپوشاند و از ظرفیت های اقتصادی شهرستان نهایت استفاده و حمایت را انجام دهد.

پوربافرانی ضمن اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان بسیجی مبنی بر استفاده از ظرفیت های بسیج در حوزه اقتصادی متذکر شد : علاوه بر اینکه بسیج در زمینه مادی و اقتصادی نقش دارد باید مراقب باشد تا بسیجیان اسیر دام های شیطان است که برای جلوگیری از نفوذ دشمن و دام های شیطانی بسیجیان بایداخلاص را که ویژگی بارز بسیجی بودن است را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در ادامه تصریح کرد : بسیج درخت تناول و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل تراوت یقین و حدیث عشق می دهد که یکی از شاخصه های بسیجی ماندن همین پایبندی به ارزش های اسلامی است.

نماینده نایین در بخشی از سخنرانی خود به قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود :چهل روز در ایام ماه محرم و صفر ، بعد از عاشورا و اربعین مجالس روضه به پا کردیم که بخاطر امر به معروف و نهی از منکری بود که تنها هدف امام حسین (ع) بود .

وی ضمن اشاره به شجاعت و شهامت دو خصیصه های دیگر بسیجی بودن بیان کرد: از مواردی که بسیجیان ما باید حساسیت نشان دهند فعالیت در زمینه امر به معروف و نهی ازمنکر است.

عباسعلی پوربافرانی در خطاب به بسیجیان ، بی تقاوت بودن و از کنار بسیاری از مسائل به سادگی عبور کردن را عواقبی که بسادگی توان جبران آن نیست عنوان کرد.

وی همچنین اشاره کرد : امر به معروف و نهی از منکر باید در همه زمینه های اقتصاد مقاومتی ، اقدامات و اعمال بسیجیان گسترش یابد.

نماینده نایین در توصیه به بسیجیان و فرماندهان یاد آوری کرد: بسیج باید در مشکلات اقتصادی کشور ورود پیدا کند و همانند ادوار گذشته که در جنگ سخت خوش درخشید امروز هم در جنگ نرم باید مدیریت کند که از تهدیدها به نحو فرصت ها استفاده شود.

وی در پایان شجاعت ، تقوا را مهمترین و محوری ترین تبعیت از ولایت دانست و گفت : تابعیت از ولایت این است که در همه عرصه ها بسیج سازندگی باید حضور داشته و تابع ولایت باشد و از تمام ظرفیت های مختلف اعم از توسعه مشاغل خانگی حمایت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها