خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر؛

بسیج در محرومیت‌زدایی و خدمت در مناطق محروم نقش مهمی ایفا کرده است

فرمانده سپاه آزادشهر گفت: امروز بسیج در محرومیت‌زدایی و خدمت در مناطق محروم فعالیت‌های زیادی انجام داده است و کمک به مردم مناطق محروم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۳۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
همزمان با پنجم آذرسالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) اجتماع بزرگ بسیجیان تحت عنوان "مدافعان حرم در میعادگاه نماز جمعه آزادشهر برگزارشد.
به گزارس خبرنگار خبرگزاري بسيج گلستان، سرهنگ محمودعليخاني فرمانده سپاه آزادشهر دراين اجتماع با بیان اینکه مدافعان حرم برای جهانی‌شدن حکومت انقلاب اسلامی در جهت زمینه‌سازی ظهور امام زمان(ع) مجاهدانه جنگیدند، افزود: امنیت یکی از زمینه‌های ظهور امام زمان(عج) است که جانفشانی مدافعان حرم برای برقراری امنیت و کوتاه کردن اقدامات شوم دشمن در منطقه است.

فرمانده سپاه آزادشهراضافه کرد: اگر در گذشته با دادن خون خود نظام مقدس جمهوری اسلامی تثبیت شد امروز ناچار هستیم در بیرون از مرزهای جغرافیایی و در مرز عقیدتی مبارزه کنیم و وجود شهدای مدافع حرم مبین این مسئله است.

سرهنگ محمود عليخاني با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج "انقلابی گری و خدمتگزاری"است خاطرنشان کرد: امروز بسیج در محرومیت‌زدایی و خدمت در مناطق محروم فعالیت‌های زیادی انجام داده است و کمک به مردم مناطق محروم را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها