حجت الاسلام سنجیده گفت: دشمنان نظام اسلامی سعی دارند تا با نفوذ و رقیب سازی برای بسیج، رسالت این تشکل گرانقدر را خدشه‌دار کنند.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۴۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام سنجیده امام جمعه زالیان در نماز عبادی سیاسی این هفته زالیان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه ای است که ریشه های مستحکم دوانده و شاخه هایش گسترده است.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی سعی دارند تا با نفوذ و رقیب سازی برای بسیج، رسالت این تشکل گرانقدر را خدشه‌دار کنند.

امام جمعه زالیان تصریح کرد: متاسفانه در برجام بازهم شاهد بدعهدی آمریکا بودیم، آمریکا به تعهدات خود در برجام جامه عمل نپوشاند و برای ده سال دیگر تحریم‌ها را علیه ملت ایران تمدید کردند. این امر نشان از خوی استکبارستیزی آمریکایی‌ها دارد که هرگز قابل اعتماد نیستند.

حجت الاسلام سنجیده با اشاره به اینکه رفتار آمریکایی‌ها به مانند رفتار معاویه است گفت: دشمن تنها وعده می‌دهد ولی به وعده‌ها هرگز عمل نمی کند.

وی با اشاره به حضور زائران حسینی در همایش پیاده‌روی اربعین گفت: این همایش نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان و عاشقان سرور و سالار شهیدان است که بار دیگر قدرت جهان اسلام را به رخ جهان کشاند.

امام جمعه زالیان با اشاره به اینکه بسیج یک ظرفیت انقلابی است، گفت: امروز این روحیه و تفکر بسیجی به سراسر جهان سرایت کرده است و می بینیم که در سوریه در بین اهل سنت نیز رسوخ پیدا کرده و در هر نقطه ای جنگ ناهمطراز استکبار تنها با روحیه بسیجی امکان دفاع و مقاومت هست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات