فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس:

بسیج پیشتاز حرکت در مسیر سرور و سالار شهیدان است

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: بسیج پیشتاز حرکت در مسیر سرور و سالار شهیدان است.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۴۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،اباذر سالاری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرعباس در حاشیه برگزاری همایش بزرگ مدافعان حرم که به‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد، عنوان کرد: بسیج امروز میدان‌دار تمام صحنه‌ها است.

وی افزود: آماده لبیک‌گویی به ندای رهبری هستیم و ان‌شاءالله با همین حضور و اقتدار بتوانیم پرچم انقلاب اسلام ناب را به دست صاحب‌الزمان تقدیم کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: از حضور یکایک بسیجیان، مسؤولان و فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت و اقشار 22گانه بسیج تقدیر و تشکر می‌شود.          

وی بیان داشت: امروز بسیج به عنوان ادامه‌دهنده راه امام حسین علیه‌السلام در میدان عمل و عملکرد، پیشتاز سبک و سیاق حرکت و مسیری است که سرور و سالار شهیدان رفته است.

سالاری اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های ناب بسیج و بسیجیان این است که به هیچ عنوان خود را از راه امام حسین علیه‌السلام دور ننموده و کمترین فاصله را هم با این راه ایجاد نخواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس اضافه کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج، مردمی بودن آن است که از بطن جامعه است، مصداقش همین حضور امروز خیل عظیم بسیجیان از طیف‌ها و از سنین متفاوت بود که تحت عنوان همایش بزرگ مدافعان حرم در پنجم آذرماه 95 در بندرعباس شرکت کرده بودند.

وی یادآور شد: طی چند روز گذشته شاهد رزمایش اربعین آزادی‌خواهان جهان بودیم که مسلمان و غیر مسلمان را در خود جمع کرده بود، آن هم چه حضور پر از اقتدار و پر از شور و شوقی که جهان را با راه و نام امام حسین(ع) آشنا خواهد کرد، بودیم که لازم است از همه بسیجیانی که در موکب هرمزگان صادقانه خدمات‌رسانی کردند تقدیر شود.

انتهای پیام/3264/ن30/
ارسال نظرات
آخرین اخبار