خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن در خصوص سخنان هتاکانه مطهری گفت: آقای رییس جمهور به کجا می روی!شما قسم خوردی از ارزشهای انقلاب دفاع کنی نه از فرد هتاک! بهتر است به خود بیایید.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۵۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام محمدصالح منصوری در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به پذیرایی قابل ستایش مردم عراق از زائران اربعین حسینی اظهار داشت: طبق گزارش وزارت خارجه عراق مردم 67 کشور جهان در قالب زائران حسینی از کربلای معلی دیدن کردند.

وی افزود:در حالی این میتینگ و اجتماع بزرگ انسانی با شکوه خاصی برگزار شد که رسانه های غربی در سکوتی خبری به این اجتماع بزرگ انسانی توجهی نداشته و این رویداد مهم را پوشش خبری ندادند.

منصوری با اشاره به تصویر زیبا از پیاده روی اربعین که شامل اقشار گوناگون مردم بود تصریح کرد:بیان و توصیف این مناظر زیبا از دلدادگی زائران به امام حسین (ع) در قالب کلام نمی گنجد و فقط باید از نزدیک آن را مشاهده کرد.

امام جمعه بندرترکمن با محکومیت انفجار تروریستی اخیر در حله عراق ابراز داشت:این انفجار به نحوی دلخراش است که هنوز پیکر برخی از زائران از شدت سوختگی قابل شناسایی نیست. خدا آل سعود را لعنت کند که مردم بی گناه را فدای اهداف پست و شنیع خود می کند.

وی با تبریک هفته بسیج اذعان داشت:یکی از مهمترین ضربه های دشمن به بسیج ، مساله نفوذ است که باید آن را جدی گرفت چرا که بسیج پدیده شگفت آور انقلاب است که به دست معمار کبیر انقلاب پایه ریزی شد.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به داستان دنباله دار هتاکی و بی تقوایی علی مطهری به مقدسات دینی عنوان کرد: اوف بر تو آقای مطهری ، این مرد هتاک یک ماه قبل در سمنان ضمن دفاع از ماجرای برگزاری کنسرتها با توهین به امام رضا (ع) دامنه وقاحت خود را رو به گستردگی می برد. در حالی که رئیس مجلس ، رییس جمهور و دیگر مسولین ساکت نشسته اند.

امام جمعه محبوب شهرستان ادامه داد:مردم مشهد برای روز اربعین احترام خاصی قائلند اما اصلاح طلبان در جایی که متعلق به دولت است درصدد برگزاری سخنرانی در روز اربعین بودند که با مخالفت دادستانی روبرو شدند به نحوی که دادستانی با آنان اتمام حجت کرد درصورتی مراسم سخنرانی مطهری برگزار شود که حرفهایی خارج از عرف ومسایل نامربوط گفته نشود اما اصلاح طلبان تعهد ندادندودر نتیجه دادستان مشهد این سخنرانی را لغو کرد حال آقای رییس جمهور سخنرانی اقای هتاک به امام رضا ومسایل دینی مایه شرمساری است یا 8میلیارد اختلاسی که در صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شده؟!

وی افزود:دکتر روحانی برای لغو سخنرانی مطهری 2وزیر را مامور پیگیری کرده اما اقای رییس جمهوردر خصوص برخوردبا حقوقهای نجومی که رهبری نیز بارها به ان اشاره داشتند چه کاری انجام شد؟ آیا این مسایل موجب شرمساری نیست؟آیا در مساله حقوقهای نجومی ،رییس جمهور از مرد معذر خواهی کرد که اکنون شرمسار لغو سخنرانی مطهری است؟!به کدام وزیر دستور پیگیری حقوقهای نجومی داده شد!

منصوری با تاسف ازسخنان رییس جمهور خاطر نشان کرد:آیاتمدید 10ساله برجام آمریکا  نقض برجام نیست ؟!این مساله شرمساری نیست!آقای رییس جمهور به کجا می روی!شما قسم  خوردی از ارشهای انقلاب دفاع کنی نه از فرد هتاک!بهتر است به خود بیایید.

خطیب جمعه شهرستان یادآورشد:1سخنرانی لغو شده ،چراآن را جنجالی می کنید!؟به داد مردم برسید نه جانبداری از جریانهای سیاسی کشور.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها