مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: سازمان‌دهی نیروهای داعش از طرح‌های آمریکایی برای به انفعال کشاندن و متوقف ساختن بیداری اسلامی است که در جهان شکل گرفته و پایه های حکومت مرتجع منطقه را به لرزه درآورده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۵۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار حسین دقیقی مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران در تجمع باشکوه بسیجیان سپاه ناحیه مقاومت خمین تحت عنوان «مدافع حرم» به مناسبت گرامیداشت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان خمین بااشاره به اهمیت تشکیل نهاد مردمی بسیج گفت: بسیج کسوت و لباس نیست، بسیج تفکر و روش است.

وی افزود: این نهاد مردمی قبل از پیروزی انقلاب وقتی پرچمدار بزرگ خمین علم به دست گرفت با همراهی و حمایت مردم انقلاب اسلامی تشکیل شد و با به صحنه آمدن مردم قیام بزرگ 15 خرداد به نتیجه رسید و در بهمن 57 رژیم ستمشاهی سرنگون شد.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با غائله‌های متعدد مانند کردستان، گروهک‌های منافقین، التقاطی، مارکسیست و ... که به وجود آمد این مردم بودند که پای کار ایستادند و غائله‌ها را خاموش کردند.

سردار پاسدار دقیقی ادامه داد: زمانی که دشمن با بکارگیری ترفندهای مختلف حتی نظامی نتوانست به اهداف خود برسد از طرح‌های دیگری از جمله تحریم اقتصادی، سیاسی، مواد مخدر، اینترنت و فضای مجازی، ترویج فساد اخلاقی را به راه انداخت که این طرح‌ها بیشتر در تضعیف نیروهای مردمی برای حضور نیافتن در عرصه های مختلف بود که با این رویکرد نسل بعدی ایران به ویژه جوانان مثل یک میوه رسیده به دامان آمریکا سقوط کند و به اهداف خود که انزوای مردم و بریدن مردم و بسیجیان از انقلاب است، برسند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسدران به توطئه‌های دیگر دشمن اشاره کرد و گفت: سازماندهی نیروهای داعش از دیگر طرح‌های آمریکایی است که در مقابل حرکت بیداری اسلامی که در منطقه توسط ایران بوجود آمده است را به انفعال بکشاند و جلوی حرکت انقلابی را بگیرند چرا که بیداری اسلامی پایه های حکومت مرتجع منطقه را می لرزاند .

سردار دقیقی با اشاره به نقش بسیجیان در خنثی کردن این توطئه ها گفت: اگر بسیجیان در صحنه حاضر نباشند دشمنان به جلو حرکت و پیشرفت می کنند و تا زمانی که در صحنه باشند نمی توانند کاری پیش ببرند.

وی افزود: حرکتهای مردمی ناجی انقلاب و اسلام در طول ادوار مختلف بوده است و نهاد سپاه برآمده از نیروی مردمی از گروهها و اقشار مختلف است و ستاد ارتش بیست میلیونی از متن مردم است. وظیفه سپاه سازماندهی این نیروها و بسیجیان است.

مشاوره عالی فرمانده سپاه پاسداران در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجتماع بسیجیان اشاره بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری بسیج متعلق به هیچ جناحی نیست. و براین اساس هر جناحی که ولایت و قانون اساسی را قبول کند بسیج است. اگر بسیج وابسته به جناحی شود چماق یک جناح علیه جناحهای دیگری است.

وی در پایان به داشتن وحدت تاکید و خاطرنشان کرد: باید به دنبال تحکیم و تثبیت وحدت ملی باشیم و محور وحدت در سایه اطاعت از ولایت معنا پیدا می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات