خبرهای داغ:
همایش بزرگ مدافعان حرم بسیجیان شهرستان آوج مدافعان حرم بسیجیان شهرستان آوج با حضور اقشار مختلف بسیجیان وخانواده های معظم ایثار گران وشهداء در محل مسجد علی ابن ابی طالب شهر آوج برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۵۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲


به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ،در ابتدای این مراسم جناب سرهنگ مهر علیا ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود:بسیج یک نیروی الهی وبازوی توانمند برای انقلاب اسلامی می باشد.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های بسیج اظهار کرد:نیروی بسیج در عرصه های مختلف علمی اقتصادی وسیاسی وفرهنگی توانسته است موفق باشد.
سخنران این مراسم استاد مبینی ضمن گرامیداشت هفته بسیج تاکید کرد:بسیج به عنوان یک نیروی است که منحصر به این انقلاب نیست واز زمان امامان معصوم وجود داشته واول بسیجی را امام علی (ع )دانستند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:بسیجیان ما باید الگو های خود را کسانی چون شهید چمران ها قرار دهند که خود را با وجود دارا بودن همه ی امکانات وقف اسلام واین انقلاب کردند.
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود:بسیجیان ما توانسته اند هسته های مقاومت را در کشور لبنان وسوریه و دیگر کشور ها ایجاد کنند ومقاومت جنوب لبنان مدیون سه مرد به نام های امام خمینی(ره) ،امام موسی صدر ،وشهید چمران می باشد.
این استاد دانشگاه اذعان کرد:بسیجی یعنی یک انسان به تمام معنا مسئولیت شناس به انقلاب است وآن چیزی که دستاورد این نظام می باشد تفکر بسیجی می باشد.
استاد مبینی با توجه به بالا بردن بصیرت در بسیجیان افزود:یک بسیجی با داشتن بصیرت می تواند در بزنگاه ها عمل انقلابی داشته باشد ووارد عمل شود.
وی در پایان گفت:ما باید قدر نعمت ولایت فقیه را بدانیم چون که استمرار حرکت انقلاب منوط به وجود ولایت فقیه می باشد.
انتهای پیام/5002
ارسال نظرات
پر بیننده ها