خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه میامی بابیان اینکه بسیج در همه عرصه ها حضور دارد، گفت: بسیاری از گره های کور کشور به دست پرتوان باز شده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۷۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، سرهنگ غلامرضا فلاحتی در جمع نمازگزاران در مسجد جامع میامی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: در هفته بسیج بیش از 86 برنامه را در سطح حوزه ها، پایگاه های مقاومت وبسیج های قشری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شعار محوری  هفته بسیج امسال " بسیج انقلابی وخدمتگزار" است، افزود: هفته بسیج  از 30 آبان با همایش بزرگ بزرگ بازماندگان اربعین در سراسر کشور آغاز شد.

فلاحتی شاخص برنامه های هفته بسیج را برگزاری چندین یادواره شهدا و برنامه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و محرومیت زدایی دانست وگفت: امروز همایش بزرگ بسیجیان را در سراسر ایران اسلامی وشهرستان میامی در حسینیه اعظم به عنوان همایش مدافعان حرم با حضور پرشور خواهران و برادران بسیجی داشتیم که این حضور مقتدرانه در همه عرصه ها جای تشکردارد.

بسیاری از گره های کور کشور به دست پرتوان بسیجیان باز شده است

فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه امروز نظام کارآمد ما نیاز به تفکر بسیجی، روحیه انقلابی ومدیریت جهادی دارد، گفت: کشور را با مدیریت تنکو کرات، تفکر غربی و روحیه اشرافی گری نمی توان اداره کرد وباید حواسمان به توطئه های دشمن در داخل وخارج باشد.

وی با بیان اینکه امروز بسیجیان نشان دادند همیشه در صحنه هستند، گفت: امروز بسیجیان عزیز جهت دفاع از حریم اهل بیت(ع) و حضور در سوریه به ما التماس می کنند.

فلاحتی با اشاره به اینکه بسیج در همه ابعاد کشور هرگاه مشکلی در مملکت ایجاد شود، حضور خواهند داشت، یادآور شد: تمام سلطه های دشمنان در مدت 37 سالی که از تشکیل بسیج مستضعفین می گذرد به دست پر توان بسیجیان باز شده است.

فرمانده سپاه ناحیه میامی داشتنه روحیه انقلابی را نیاز امروز دانست وگفت: امروز عده ای به دنبال نفوذ در کشور هستند که آمریکا را در کشور حاکم کنند و خون شهدایی که برای این نظام ریخته است را پایمال کنند و باید هوشیار باشیم .

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها