امام جمعه نبر گفت: فرهنگ بسیجی برگرفته از اندیشه های سیاسی و عقیدتی امام راحل است که بعنوان یک الگوی بی بدیل در دنیا شناخته و معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۲۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه این هفته نماز جمعه نیر با گرامیداشت هفته بسیج گفت: مسئله بسیج یک مسئله تازه نیست و قرآن و اسلام به آن تاکید کرده است و سابقه دیرینه دارد.

وی در ادامه گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب بعداز پیروزی بر رژیم شاهنشاهی فرمان تشکیل بسیج 20میلیونی را داد تا از اسلام و انقلاب دفاع شود و بسیج یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی و مهمترین یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

امام جمعه نیر ادامه داد: فرهنگ بسیجی برگرفته از اندیشه های سیاسی و عقیدتی امام راحل است که بعنوان یک الگوی بی بدیل در دنیا شناخته و معرفی شد.

حجت الاسلام مقدسی گفت: بسیج برگرفته از خود مردم است و در جنگ تحمیلی شاهد بودیم که مردم بسیجی وار در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی افزود: به پشتوانه اتحاد و انسجام ملت و دولت روز به روز بر روحیه بسیجی در کشور افزوده می شود.

وی دشمن شناسی را یک نکته بسیار مهم و حایز اهمیت در تفکر بسیجی دانست و اظهار داشت: همین عامل باعث شده تا نظام اسلامی در برابر دسیسه های سازمان یافته دشمنان ایستادگی کند.

ارسال نظرات