مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی از ارسال بیش از 200 اثر از سوی رسانه های استان، به دبیرخانه جشنواره ابوذر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۳۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
به گزارش بسیج رسانه؛ محسن زاهد احمدی با اشاره به پایان یافتن مهلت ارسال آثار اظهار کرد: آثار اعضای سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی در زمینه خبر، گزارش، یادداشت، فیلم کوتاه، عکس، مصاحبه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی ضمن قدردانی از استقبال خوب رسانه ها از جشنواره ابوذر در خراسان شمالی،‌ گفت: به طور قطع برگزاری این جشنواره تأثیر زیادی در بالا بردن کیفیت آثار اصحاب رسانه استان خواهد داشت.

زاهد احمدی غافل نشدن از چالش‌ها و مشکلات جامعه و ‏تقویت نقاط قوت تأثیرگذار را از دیگر ویژگی‌های برتر این جشنواره عنوان کرد.

وی عنوان کرد: جشنواره ابوذر فرصتی برای گفتمان سازی رسانه ها در راستای اهداف انقلاب با رویکرد آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به مردم جامعه است.

زاهد احمدی با اشاره به ضرورت پرداختن رسانه ها به موضوعاتی که مورد نیاز جامعه است بر نقش مهم رسانه ها در فرهنگ سازی تاکید کرد و گفت: امروز رسانه ها به عنوان چشمان بینای جامعه باید ضمن بیان دستاوردها و نقاط قوت نظام و انقلاب بر نقاط ضعف و کمبود ها را نیز یاد آوری و با تولید گزارش ها و مطالب مفید در کاهش آسیب ها و چالش ها نقش موثری ایفا کنند.

وی گفت: آثار افراد برتر این جشنواره برای جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر ارسال خواهد شد.

به گفته وی، در جشنواره ملی ابوذر آثار منتخب استان خراسان شمالی با دیگر برگزیدگان جشنواره‌های استان‌های سراسر کشور در رقابت ملی ارزیابی و داوری شوند.

زاهد احمدی بیان داشت: مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مراسم باشکوهی در آذرماه امسال و با حضور مهمان کشوری و مسئولان در استان برگزار خواهد شد.

اتهای پیام/
ارسال نظرات