رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از بازدید اعضای بسیج رسانه زنجان از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در شهرستان ماهنشان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۴۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

به گزارش بسیج رسانه زنجان، «عبدالله جعفری» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج رسانه استان زنجان سالانه برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.


وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری در استان به همت بسیج رسانه افزود: برگزاری اردوهای مختلف با حضور اصحاب رسانه و برگزاری جشنواره های موضوعی نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که بسیج رسانه انجام داده است.


رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه در این ایام نیز همزمان با هفته بسیج اعضای بسیج رسانه از یک واحد تولید ظروف مسی و یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن بازدید کردند، افزود: در این بازدید مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی از سوی صاحبان واحدها مطرح و رموز موفقیت آنها بیان شد.


وی ادامه داد: در این بازدید موضوعاتی مربوط به مشکلات بیمه، نبود حمایت‌های صادراتی، تسهیلات بانکی و همچنین مشکلات ناشی از ورود کالاهای ترکیه‌ای مسی مواردی بیان شد.

جعفری با اشاره به اینکه در این بازدید قریب به 20 نفر از اصحاب رسانه استان حضور داشتند، اضافه کرد: هدف از این بازدیدها معرفی الگوهای برتر و جوانان فعال در بحث اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی است.


رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان همچنین از انجام بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در شهرستان ماهنشان خبر داد و افزود: این برنامه نیز با حضور تعدادی از اعضای بسیج رسانه استان انجام می‌شود.


در حال حاضر 300 نفر شامل 65 درصد از اصحاب رسانه استان زنجان عضو بسیج رسانه استان هستند.



انتهای پیام/


اخبار مرتبط
ارسال نظرات