به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

بازدید اعضای بسیج رسانه استان زنجان از شرکت‌ دانش بنیان عصر تجارت مجازی افرند

اعضای بسیج رسانه استان زنجان از شرکت‌ دانش بنیان عصر تجارت مجازی افرند بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۴۹
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

به گزارش بسیج رسانه زنجان، همزمان با هفته بسیج امروز جمعی از اصحاب رسانه استان زنجان از یک شرکت دانش بنیان و یک واحد فعال در زمینه هنر مسگری بازدید کرده و با فعالیت‌‌های این دو واحد آشنا شدند.


مدیر عامل شرکت دانش بنیان عصر تجارت مجازی افرند در این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت عصر تجارت مجازی افرند در زمینه ساخت انیمیشن و بازی‌سازی فعالیت دارد.


رضا زمانی با اشاره به اینکه این شرکت دانش بنیان از سال 90 آغاز به فعالیت کرده است، گفت: در سال 91 این شرکت با انجام یک قرارداد که از پژوهشگران ارتباطات و فناوری اطلاعات گرفته و با موفقیت در این زمینه مجوز مربوط به فعالیت شرکت دانش بنیان را دریافت کرد.


مدیرعامل شرکت دانش بنیان عصر تجارت مجازی افرند با اشاره به اینکه تولید نرم‌افزارهای سه بعدی و بازی برای گوشی‌های هوشمند، تولید انیمیشن و بازی از فعالیت‌های این شرکت است، گفت: هم اکنون 9 نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.


وی ادامه داد: در تولید نرم‌افزارهای مربوط سبک زندگی اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی رعایت شده و در بحث دفاع مقدس نیز در نظر داریم که اقداماتی انجام دهیم.


مدیر عامل شرکت دانش بنیان عصر تجارت مجازی افرند با اشاره به اینکه از وقتی که گوشی‌‍‌های هوشمند اختراع شده است، فعالیت در آن طرفداران و خواهان زیادی دارد، گفت: در تلاش هستیم که نرم‌افزارهای تولیدی این شرکت در زمینه‌ای ساخته شود که فعالیت جوانان و نوجوانان به صورت صحیح باشد.


شرکت دانش بنیان عصر تجارت مجازی افرند در حوزه بازی سازی فعالیت داشته است و زمانی که پروژه شلیک‌های آتشین در فروردین سال 94 در مایکت منتشر شد با استقبال خوبی از سوی کاربران به این محصول دانش بنیان مواجه شد.


این شرکت دانش بنیان هم اکنون در مجموعه پارک علم و فناوری استان زنجان مستقر بوده و فعالیت دارد.



انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار